AKTUALNE OFERTY PRACY (Październik 2018)

Analityk finansowy (Chorzów)

OBOWIĄZKI:

  • Sporządzanie analiz ekonomicznych i raportów finansowych,
  • Tworzenie prognoz ekonomicznych i ich weryfikacja,
  • Sporządzanie terminowych raportów i analiz.
  • Bieżąca kontrola realizacji budżetu,
  • Kontrola kosztów,
  • Analiza ryzyka ekonomicznego przedsięwzięć,
  • Ocena od strony finansowej projektów inwestycyjnych,
  • Udział w przygotowywaniu długo- i krótkoterminowych strategii finansowych oraz budżetów,

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe;
  • Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
  • Silne zdolności analityczne;
  • Znajomość MS Office (w tym bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel oraz Visual Basic);
  • Znajomość tematyki baz danych oraz Business Intelligence;
  • Znajomość systemów klasy CRM, ERP;
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, dociekliwość i kreatywność w poszukaniu analitycznych rozwiązań problemów biznesowych;

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę u Top Pracodawcy;
  • Pracę na pełny etat w naszej siedzibie w Chorzowie od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16;
  • Możliwość rozwoju zawodowego – bardzo urozmaicona i odpowiedzialna praca;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
  • Dużą samodzielność w działaniu;

Doradca Techniczno-Handlowy ds. Przemysłu Mięsnego (Cała Polska)

Stanowisko Specjalisty ds. handlowych w przemyśle przetwórstwa mięsnego łączy w sobie elementy pracy reprezentanta handlowego będącego jednocześnie doradcą w zakresie technologii oraz opiekunem biznesowym klientów kluczowych. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Będziesz mógł uczestniczyć w licznych szkoleniach produktowych, które pozwolą na łatwiejsze przyswojenie wiedzy na temat asortymentu oraz technologii które oferujemy. Bardzo istotna jest umiejętność nawiązywania relacji B2B i indywidualnego podejścia do pojawiających się zapytań i problemów całej branży. Osoby pracujące na tym stanowisku to często technolodzy i pasjonaci technologii. To dobre stanowisko dla pracowników zakładów przetwórstwa spożywczego z odpowiednią wiedzą praktyczną, którzy chcą realizować się w handlu.

Będziesz odpowiedzialny(a) między innymi za:

  • Rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług;
  • Rozwój  relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
  • Kompleksową obsługę Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu i technologii;
  • Prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług;
  • Realizację założonych celów sprzedażowych;
  • Samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych;

Oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomości specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu mięsnego i/lub spożywczego;
  • Samodzielności i sumienność w realizacji zadań;
  • Zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych;
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomości produktów i ich zastosowań w branży;
  • Chęci aktywnego działania;
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych;
  • Prawa jazdy kategorii B;

Mile widziane będą:

  • Wykształcenie kierunkowe (przetwórstwo żywności lub mięsa);
  • Doświadczenie w działaniach handlowych w branży przetwórstwa mięsnego i produkcji żywności;

Zaoferujemy Ci:

  • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę na pełny etat;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia);
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
  • Udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych;
  • Dofinansowanie do studiów podyplomowych lub szkoleń specjalistycznych;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;

Specjalista ds. eksportu (Chorzów)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU

Do Twoich głównych zadań należeć będą:

  • Rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych;
  • Specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne;
  • Rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi;
  • Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne);
  • Analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej;
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego;
  • Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych;
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych;
  • Cykliczne analizy realizacji ustalonych planów;

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu handlu międzynarodowego lub pokrewne);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1) – warunek konieczny;
  • 2- letnie doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą eksportową – warunek konieczny;
  • Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia;
  • Znajomość pakietu MS Office (Outlook, Power Point, Word, Excel) w zakresie wykonywanych obowiązków;

Mile widziane:

  • Prawo jazdy kat. B;
  • Dobra znajomość dodatkowego języka: niemieckiego/rosyjskiego/hiszpańskiego;

Co oferujemy:

  • Stabilną i ciekawą pracę w oparciu o umowę o pracę, na samodzielnym stanowisku;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (część zasadnicza + premia uzależniona od wyników pracy);
  • Pracę w stabilnej i innowacyjnej firmie (produkcyjno – handlowej), będącej w branżowej czołówce;
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego (otwarta ścieżka kariery + szkolenia + zagraniczne podróże służbowe);
  • Liczne szkolenia produktowe i dostęp do Centrum Kulinarnego;
  • Zniżka w sklepie firmowym;
  • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, warsztaty, prezentacje);

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży - Biuro Obsługi Klienta (Chorzów)

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży (Biuro Obsługi Klienta)

TWOJE OBOWIĄZKI:

  • aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy (głównie akcja wychodząca);
  • kompleksowa obsługa klienta – w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru, sprawdzanie dostępności, wsparcie handlowców terenowych;
  • pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych (drogą telefoniczną lub/i mailową);
  • sporządzanie ofert handlowych dla klientów oraz innych niezbędnych dokumentów (tj. umowy,raporty);
  • nadzorowanie procesu rejestracji zamówień i ich pełnej realizacji, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru, sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy;
  • handlowa aktywność posprzedażowa;

WYMAGANIA:

  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
  • doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży telefonicznej i/lub doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży w branży przetwórstwa mięsnego lub gastronomicznej będzie dodatkowym atutem;
  • wymagany staż pracy min. 1 rok;
  • dobra znajomość MS Office (w zakresie wykonywanych obowiązków);
  • poza tym pracownik powinien cechować się m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, samodzielnością, otwartością, pewnością siebie;
  • mile widziana znajomość j. angielskiego (B1);

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę u TOP PRACODAWCY 2017;
  • pracę na pełny etat, w naszej siedzibie w Chorzowie od poniedziałku do piątku, w godz.: 8-16;
  • atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + system premiowy);
  • szkolenia `miękkie` i produktowe;
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu;
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • zniżkę w markecie firmowym;

Brygadzista działu produkcji (Chorzów)

BRYGADZISTA DZIAŁU PRODUKCJI

OBOWIĄZKI:

  • Zarządzanie zespołem – delegowanie, motywowanie, koordynowanie, harmonogramy i kontrola;
  • Realizacja zadań produkcyjnych – jakość, ilość, terminowość i bezpieczeństwo;
  • Prowadzenie szkoleń stanowiskowych i wdrożenie do pracy nowych pracowników;
  • Praca z rysunkiem technicznym (umiejętność odczytania i prawidłowego zinterpretowania rysunku);
  • Uzbrajanie, wymiana narzędzi i ustawianie narzędzi;
  • Wykonywanie prac ślusarskich, spawalniczych, montażowych;
  • Obsługa i programowanie tokarek/frezarek numerycznych;
  • Dbanie o jakość i efektywność kosztową produkcji;
  • Analiza oraz ocena wyników pracy podległego zespołu;
  • Ustalanie norm na poszczególnych stanowiskach oraz optymalizacja pracy;
  • Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej;

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie min.średnie techniczne;
  • Min. dwuletnie doświadczenie w kierowaniu podległym zespołem – warunek konieczny;
  • Dobra znajomość rysunku technicznego oraz umiejętność jego czytania;
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi;
  • Doświadczenie w pracy jako ślusarz / spawacz;
  • Doświadczenie na stanowisku operatora CNC (mile widziane);
  • Podstawowe wiadomości o narzędziach używanych w obróbce skrawaniem;
  • Zdolności manualne, skrupulatność, zaangażowanie;

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę na pełny etat;
  • Dobre warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
  • Stabilną pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji, w zgranym zespole fachowców;
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz stałego podnoszenia własnych kwalifikacji;
  • Niezbędne narzędzia pracy;

Specjalista ds. e-commerce (Chorzów)

SPECJALISTA DS. E-COMMERCE (Specjalista ds. sprzedaży internetowej)

TWOJE OBOWIĄZKI:

  • Bieżące zarządzanie i rozwijanie sklepu internetowego;
  • Realizacja zamówień, wymian, zwrotów oraz reklamacji;
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej;
  • Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów e-sklepu;
  • Wprowadzanie nowych i/lub udoskonalanie wprowadzonych funkcjonalności w sklepie internetowym;
  • Kreowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej sklepu internetowego w oparciu o analizę sprzedaży i obserwacje rynkowe;
  • Promocja sklepu w Internecie przy wykorzystaniu aktualnych technologii;
  • Działania w obszarze SEO lub zlecanie działania firmom zewnętrznym;

CZEGO WYMAGAMY?

  • Doświadczenia w prowadzeniu sklepu internetowego;
  • Znajomości zagadnień związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego;
  • Doświadczenia w projektach dotyczących rozwoju sklepu internetowego;
  • Zainteresowania tematyką e-commerce;
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych;
  • Kreatywności, działania nastawionego na wynik, własnej inicjatywy w pracy.

CO OFERUJEMY?

  • Umowę o pracę u TOP PRACODAWCY 2017;
  • Pracę na pełny etat, w naszej siedzibie w Chorzowie od poniedziałku do piątku, w godz.: 8-16;
  • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + system premiowy);
  • Szkolenia `miękkie` i produktowe;
  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego;
  • Zniżkę w markecie firmowym;

Manager Techniczny Produktu - przemysł spożywczy (Cała Polska)

Manager Techniczny Produktu (przemysł spożywczy)

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe kierunkowe;
  • Doświadczenie w pracy w zakładach przetwórstwa spożywczego;
  • Pracowitość, ambicja i wytrwałość w dążeniu do celu;
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie na obszarze całej Polski;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny);

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość branży przetwórstwa spożywczego;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (umożliwiającym swobodną komunikację);
  • Znajomość technologii obróbki cieplnej w przemyśle spożywczym;

OBOWIĄZKI:

  • Rozwój kanału sprzedaży dla asortymentu związanego z obróbką cieplną żywności;
  • Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji i kontaktów z dotychczasowymi klientami;
  • Przeprowadzanie prób technologicznych i proponowanie nowoczesnych rozwiązań klientom;
  • Przygotowywanie dokumentów pro sprzedażowych na potrzeby własne i całego działu handlowego – szablony ofert, karty katalogowe, informacje produktowe na potrzeby serwisów internetowych oraz publikacji w prasie branżowej;
  • Ustalanie cen, warunków i zasad współpracy z odbiorcami B2B;
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych;

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę na pełny etat lub kontrakt managerski;
  • Udział w warsztatach i szkoleniach branżowych;
  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w zgranym i dynamicznym zespole;
  • Pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku dającą możliwość rozwoju w strukturach Firmy;
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, samochód, telefon;

Serwisant maszyn i urządzeń (Chorzów)

PRACOWNIK SERWISU / SERWISANT (ELEKTRYK – AUTOMATYK – ELEKTRONIK)

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (elektryk, mechanik, automatyk lub elektronik);
  • Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania schematów (warunek konieczny);
  • 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnej charakterystyce;
  • Uprawnienia SEP;
  • Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane);
  • Prawo jazdy kat. B(mile widziane);
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (mile widziane);

OBOWIĄZKI:

  • Wykonywanie rutynowych czynności serwisowych (przeglądy, obsługa i naprawy);
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Analiza awarii i wprowadzanie ulepszeń;
  • Sporządzanie kosztorysów napraw przy wykorzystaniu dokumentacji technicznej;
  • Udział w okresowych przeglądach maszyn i urządzeń, ich konserwacja, modernizacja;
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej;
  • Kontakty z klientami w sprawach technicznych;
  • Analiza przyczyn występowania awarii i usterek oraz ich usuwanie;
  • Sugerowanie nowych, lepszych rozwiązań technicznych;

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę, w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji, w zgranym zespole fachowców;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Pracę w bardzo dobrych warunkach oraz niezbędne narzędzia pracy;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;

Doradca techniczny ds. Przemysłu Mięsnego (Cała Polska)

Doradca techniczny ds. Przemysłu Mięsnego (Cała Polska)

Stanowisko Doradcy technicznego w przemyśle przetwórstwa mięsnego łączy w sobie elementy pracy reprezentanta handlowego będącego jednocześnie doradcą w zakresie technologii oraz opiekunem biznesowym klientów kluczowych. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Będziesz mógł uczestniczyć w licznych szkoleniach produktowych, które pozwolą na łatwiejsze przyswojenie wiedzy na temat asortymentu oraz technologii które oferujemy. Bardzo istotna jest umiejętność nawiązywania relacji B2B i indywidualnego podejścia do pojawiających się zapytań i problemów całej branży. Osoby pracujące na tym stanowisku to często technolodzy i pasjonaci technologii. To dobre stanowisko dla pracowników zakładów przetwórstwa spożywczego z odpowiednią wiedzą praktyczną, którzy chcą realizować się w handlu.

Będziesz odpowiedzialny(a) między innymi za:

  • Rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług;
  • Rozwój  relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
  • Kompleksową obsługę Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu i technologii;
  • Prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług;
  • Realizację założonych celów sprzedażowych;
  • Samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych;

Oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomości specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu mięsnego i/lub spożywczego;
  • Samodzielności i sumienność w realizacji zadań;
  • Zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych;
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomości produktów i ich zastosowań w branży;
  • Chęci aktywnego działania;
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych;
  • Prawa jazdy kategorii B;

Mile widziane będą:

  • Wykształcenie kierunkowe (przetwórstwo żywności lub mięsa);
  • Doświadczenie w działaniach handlowych w branży przetwórstwa mięsnego i produkcji żywności;

Zaoferujemy Ci:

  • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę na pełny etat;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia);
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
  • Udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych;
  • Dofinansowanie do studiów podyplomowych lub szkoleń specjalistycznych;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;

Inne - pozostałe stanowiska

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego lub wyślij swoje dokumenty aplikacyjne na adres mailowy:
rekrutacja@weindich.pl

W CV prosimy umieścić klauzulę:

Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016, poz. 922 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko objęte ogłoszeniem oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na inne stanowiska we wszelkich innych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Administratora Danych Osobowych obecnie oraz w przyszłości.

Informacja dla kandydatów:

Administratorem danych jest Weindich sp. z o.o. z siedzibą Chorzowie (41-503), ul. Adamieckiego 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Dział

Empty section. Edit page to add content here.

DOŁĄCZ DO NAS

 

Od początku swojego istnienia firma Weindich Sp. J. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.