AKTUALNE OFERTY PRACY (Listopad 2019)

Sekretarka / Asystent-ka zarządu (Chorzów)

OBOWIĄZKI:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
  • Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej, faktur;
  • Rejestracja dokumentów, obsługa skrzynki mailowej firmy;
  • Przygotowanie pism, zestawień i raportów na bieżące potrzeby Zarządu;
  • Dbałość o prawidłowy obieg informacji i dokumentów;
  • Rezerwacja biletów i hoteli;
  • Nadzór nad terminowym dokonywaniu przeglądów;
  • Zaopatrzenie w artykuły biurowe i promocyjne;
  • Obsługa gości i spotkań biznesowych;
  • Inne czynności biurowe związane z bieżącą pracą Biura Zarządu;

WYMAGANIA:

  • Preferowane wykształcenie średnie / wyższe;
  • Komunikatywna (min. B1) języka angielskiego lub niemieckiego;
  • Dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word);
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów;
  • Odpowiedzialność, dynamiczność, samodzielność;

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę, pełny etat (pon-pt 8-16);
  • Pełną wyzwań i bardzo ciekawą pracę;
  • Możliwość rozwój osobistego i zawodowego;
  • Zniżkę w markecie firmowym;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Specjalista ds. Marketingu (Chorzów)

Będziesz odpowiedzialny(a) między innymi za:

  • Kreowanie polityki marketingowej firmy;
  • Współpracę z działem handlowym;
  • Wdrażanie i opracowanie planu marketingowego i działań na dany rok;
  • Współudział w tworzeniu treści w zakresie informacji produktowych oraz firmowego newslettera;
  • Przygotowywanie i kreowanie broszur, katalogów, prezentacji itd.;
  • Przygotowanie kampanii marketingowych, materiałów promocyjnych, prezentacji i targów branżowych itd.;
  • Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych;
  • Opiekę nad firmowymi stronami internetowymi oraz serwisami społecznościowymi;
  • Analizę działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję;
  • Współpracę z mediami branżowymi, agencjami reklamowymi, graficznymi, drukarniami, itd.;

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane: marketing, zarządzanie)
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub handlowym;
  • Pomysłowości i kreatywności w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań;
  • Samodzielności i odpowiedzialności w działaniu;

Mile widziane będą:

  • Znajomość i umiejętność posługiwania się programami graficznymi;
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (b2);
  • Prawo jazdy kat. B.

Zaoferujemy Ci:

  • Pasjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełny etat;
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
  • Udział w szkoleniach firmowych i wydarzeniach branżowych;
  • Rabat pracowniczy na zakupy w sklepie firmowym;

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (Specjalista ds. technicznych - Chorzów)

OBOWIĄZKI:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów oraz wprowadzanie zamówień do systemu;
  • Kompleksowa obsługa oraz wsparcie dla działu handlowego i serwisu (doradztwo oraz sprawdzanie dostępności towaru, sprawdzanie terminów dostaw, cen; monitoring realizacji zamówień sprzedaży; kontakt z firmami zewnętrznymi oraz przygotowywanie ofert handlowych);
  • Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny i mailowy;
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów;
  • Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie ERP/CRM;
  • Udział w procesie reklamacji gwarancyjnych (dbałość o właściwy obieg informacji pomiędzy klientem, serwisem, działem handlowym oraz dostawcami);
  • Bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu;
  • Aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów;

WYMAGANIA:

  • Dobra znajomość obsługi komputera;
  • Samodzielność, skrupulatność oraz systematyczność;
  • Dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celu;
  • Komunikatywność oraz nastawienie na współpracę;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży telefonicznej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (będzie dodatkowym atutem);
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane średnie techniczne);

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę, pełny etat (pon-pt 8-16 lub 9-17);
  • Samodzielną, pełną wyzwań i bardzo ciekawą pracę;
  • Możliwość rozwój osobistego i szkolenia produktowe;
  • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + system premiowy)
  • Zniżkę w markecie firmowym;

Doradca techniczny ds. Przemysłu Mięsnego (Technolog Żywności - Cała Polska)

Stanowisko Doradcy technicznego w przemyśle przetwórstwa mięsnego łączy w sobie elementy pracy reprezentanta handlowego będącego jednocześnie doradcą w zakresie technologii oraz opiekunem biznesowym klientów kluczowych. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Będziesz mógł uczestniczyć w licznych szkoleniach produktowych, które pozwolą na łatwiejsze przyswojenie wiedzy na temat asortymentu oraz technologii które oferujemy. Bardzo istotna jest umiejętność nawiązywania relacji B2B i indywidualnego podejścia do pojawiających się zapytań i problemów całej branży. Osoby pracujące na tym stanowisku to często technolodzy i pasjonaci technologii. To dobre stanowisko dla pracowników zakładów przetwórstwa spożywczego z odpowiednią wiedzą praktyczną, którzy chcą realizować się w handlu.

Będziesz odpowiedzialny(a) między innymi za:

  • Rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług;
  • Rozwój  relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
  • Kompleksową obsługę Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu i technologii;
  • Prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług;
  • Realizację założonych celów sprzedażowych;
  • Samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych;

Oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomości specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu mięsnego i/lub spożywczego;
  • Samodzielności i sumienność w realizacji zadań;
  • Zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych;
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomości produktów i ich zastosowań w branży;
  • Chęci aktywnego działania;
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych;
  • Prawa jazdy kategorii B;

Mile widziane będą:

  • Wykształcenie kierunkowe (przetwórstwo żywności lub mięsa);
  • Doświadczenie w działaniach handlowych w branży przetwórstwa mięsnego i produkcji żywności;

Zaoferujemy Ci:

  • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę na pełny etat;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia);
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
  • Udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych;
  • Dofinansowanie do studiów podyplomowych lub szkoleń specjalistycznych;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;

Specjalista ds. sprzedaży hurtowej (Przedstawiciel Handlowy – Chorzów)

OPIS STANOWISKA:

  • Rozwój sieci dystrybucyjnej – wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów hurtowych i sieciowych;
  • Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży (obsługa bieżących zamówień, doradztwo, przygotowanie ofert, kontrola procesu realizacji zamówienia, analiza współpracy z kontrahentem);
  • Analiza profilu działalności obecnych i potencjalnych klientów wraz z aktywizacją sprzedaży;
  • Analiza sprzedaży w kanale hurtowym i nowoczesnym (analiza sprzedaży produktów, analizy aktywności/potencjału/rozwoju kontrahentów, analiza konkurencji – dostawcy/produkty)
  • Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów;
  • Opracowywanie raportów sprzedażowych;
  • Realizacja celów sprzedażowych;
  • Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;

WYMAGANIA:

  • Znajomość zasad prowadzenia handlu z sieciami i klientami hurtowymi;
  • Doświadczenie we współpracy z klientami sieciowymi;
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych oraz utrzymywaniu dobrych relacji z kontrahentami;
  • Samodzielność i nastawienie na realizację celu;
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w zakresie przygotowywania raportów, ofert i prezentacji);
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego

OFERUJEMY:

  • Umowa o pracę na pełny etat;
  • Samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży);
  • Liczne szkolenia produktowe;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;

Konstruktor maszyn i urządzeń (Chorzów)

Do naszego Działu Produkcji, Badań i Rozwoju poszukujemy w chwili obecnej osoby na stanowisko konstruktora (maszyn i urządzeń). Jest to dział, który zajmuje się m.in. tworzeniem dedykowanych rozwiązań, które usprawniają procesy oraz podnoszą wydajność i efektywność linii technologicznych w zakładach przetwórstwa mięsnego i spożywczego. Na to stanowisko szukamy osoby doświadczonej, samodzielnej i chętnej do dalszego rozwoju zawodowego.

Główne zadania stawiane osobie na tym stanowisku to:

  • Konstruowanie maszyn i urządzeń do przemysłu mięsnego i gastronomii;
  • Konstruowanie linii technologicznych;
  • Konstruowanie konstrukcji pomocniczych;
  • Wprowadzanie zmian w istniejących projektach;
  • Wprowadzania zmian w istniejących maszynach i urządzeniach;
  • Sporządzanie dokumentacji i specyfikacji projektów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami;
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie;
  • Techniczne wsparcie klientów;
  • Stała współpraca z klientami/odbiorcami produktów polegająca na wspólnym poszukiwaniu efektywnych rozwiązań oraz analizowaniu końcowego produktu;
  • Podejmowanie działań mających na celu obniżanie kosztów oraz ciągłą poprawę jakości produktów oferowanych przez Spółkę;

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowana budowa maszyn lub pokrewne);
  • Min. 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
  • Bardzo dobra znajomość Solid Works;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznych;
  • Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy;
  • Gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • Kreatywność;

OFERUJEMY:

  • Pracę w dziale badawczo-rozwojowym;
  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;

Serwisant maszyn i urządzeń (Chorzów)

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (elektryk, mechanik, automatyk lub elektronik);
  • Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania schematów (warunek konieczny);
  • 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnej charakterystyce;
  • Uprawnienia SEP;
  • Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane);
  • Prawo jazdy kat. B(mile widziane);
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (mile widziane);

OBOWIĄZKI:

  • Wykonywanie rutynowych czynności serwisowych (przeglądy, obsługa i naprawy);
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Analiza awarii i wprowadzanie ulepszeń;
  • Sporządzanie kosztorysów napraw przy wykorzystaniu dokumentacji technicznej;
  • Udział w okresowych przeglądach maszyn i urządzeń, ich konserwacja, modernizacja;
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej;
  • Kontakty z klientami w sprawach technicznych;
  • Analiza przyczyn występowania awarii i usterek oraz ich usuwanie;
  • Sugerowanie nowych, lepszych rozwiązań technicznych;

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę, w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji, w zgranym zespole fachowców;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Pracę w bardzo dobrych warunkach oraz niezbędne narzędzia pracy;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;

Inne - pozostałe stanowiska

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.

DOŁĄCZ DO NAS

 

Od początku swojego istnienia firma Weindich Sp. J. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.