AKTUALNE OFERTY PRACY ( 2023)

DZIAŁ HANDLOWY

Doskonała relacja zawsze zaczyna się od rozmowy…

…więc jeśli:

  • nie jest Ci obca analiza rynku i potrzeb klientów dotycząca potencjału sprzedaży, a
  • rynek urządzeń dla branży przetwórstwa spożywczego wydaje Ci się interesujący,
  • zechcesz podjąć się budowania strategii rozwoju rynku i produktu, a
  • we współpracy z naszym Zarządem możesz tworzyć ambitne cele sprzedażowe i jakościowe dla naszych produktów,
  • będziesz w stanie pomóc nam w rozwoju oferty spółki i w tworzeniu usług komplementarnych dla wdrożonych i oferowanych linii technologicznych,
  • przygotowanie budżetu i jego realizacja to dla ciebie nie ,,czarna magia”,
  • potrafisz tworzyć plany marketingowe,

…to my chętnie zaprosimy Cię do konwersacji przy filiżance aromatycznej kawy…

bo wierzymy, że skoro powyższe wymagania nie wydają Ci się wygórowane, to będziesz w stanie opowiedzieć nam więcej o swoim doświadczeniu we wprowadzaniu nowych produktów, o Twoich kompetencjach w zakresie zwiększenia sprzedaży, a także o planowaniu i realizacji działań operacyjnych, nie mówiąc już o tak przyjemnym temacie, jak tworzenie i realizacja strategii marketingowych.

Wierzymy także, że udowodnisz nam, że jesteś typem analityka, a swojej komunikatywności dowiedziesz zanim Twoja filiżanka kawy będzie pusta…

Mamy nadzieję, że poradzisz sobie z komunikacją w języku angielskim, bo czasami będzie to niezbędne.

Wspaniale by było, gdyby nie była ci obca branża przetwórstwa spożywczego (lecz nie jest to konieczne), ale jeśli masz prawo jazdy kategorii B, a podróże służbowe nie stanowią dla Ciebie problemu to….

z dużym prawdopodobieństwem właśnie Tobie zaproponujemy posadę:

PRODUCT MANAGERA

  • samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń,
  • szkolenia produktowe oraz ścisłą współpracę z producentem,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Zacznijmy od rozmowy…

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
  • budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • wsparcie technologiczne klientów w realizacji i optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo technologiczne i handlowe,
  • prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług,
  • samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu spożywczego,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku: Technolog, Kierownik zmiany, Brygadzista, Lider w branży przetwórstwa spożywczego (zakłady przetwórstwa rybnego i mięsnego, mleczarnie, piekarnie, cukrownie, wytwórnie soków i przetwórstwo warzywniczo-owocowe, zakłady cukiernicze),
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży,
  • chęć aktywnego działania,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • realizację zadań w ustalonym rejonie,
  • motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • skuteczna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w kanale HoReCa,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanego wyposażenia,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z istniejącymi klientami,
  • odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży,
  • monitorowanie rynku,
  • reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji,
  • raportowanie wyników pracy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w sprzedaży (wyposażenie dla HoReCa),
  • znajomość rynku gastronomicznego,
  • zorientowanie na realizację celów,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • mile widziane wykształcenie gastronomiczne lub pokrewne,
  • prawo jazdy kategorii B.

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • stabilne zatrudnienie i nastawienie na długofalową współpracę,
  • atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
  • szkolenia produktowe,
  • narzędzia niezbędne.

DZIAŁ MARKETINGU

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • projektowanie i realizacja strategii marketingowej w odniesieniu do kompleksowej oferty spółki jak również, poszczególnych grup produktowych,
  • kreowanie i wdrażanie działań marketingowych zgodnie z przyjętą strategią,
  • obsługa mediów społecznościowych m.in. Facebook, LinkedIn,
  • opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż,
  • współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy,
  • organizowanie eventów firmowych i branżowych (targi, konferencje),
  • monitorowanie i ocenaefektów prowadzonych działań.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowych jak również,komunikacji w mediach społecznościowych tj.: Facebook, LinkedIn,
  • praktyczna znajomość programów graficznych,
  • mile widziana znajomość programów do tworzenia materiałów wideo oraz zainteresowania w kierunku produkcji materiałów wideo,
  • kreatywność, innowacyjność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy w tym pracy przy kilku projektach jednocześnie, terminowość i dbałość o szczegóły,
  • zorientowanie na cele, umiejętność ustalania priorytetów i dostosowywanie ich do aktualnych warunków i terminów realizacji,
  • znajomość specyfiki branży przetwórstwa spożywczego i/lub gastronomii będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szansę wdrażania własnych pomysłów i samodzielnej realizacji wielu ciekawych zadań,
  • niezbędne narzędzia pracy.

DZIAŁ LOGISTYKI

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • planowanie zakupów oraz zarządzanie procesem zakupowym z wykorzystaniem systemu ERP,
  • bieżąca współpraca z dostawcami – zapewnienia właściwej realizacji umów i zamówień,
  • negocjowanie warunków umów handlowych,
  • identyfikacja nowych, potencjalnych dostawców (konsolidacja/dywersyfikacja dostawców),
  • wdrażanie redukcji kosztów zakupowych oraz dbanie o efektywność procesów zakupowych,
  • analiza stanów magazynowych i dostępności produktów,
  • sporządzanie i prezentacja raportów zakupowych dla zarządu spółki.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w dziale zakupów (mile widziane doświadczenie w firmie o profilu handlowym),
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i współpracy z dostawcami,
  • strategiczne spojrzenie na proces zakupów w firmie,
  • zdolność planowania i ustalania priorytetów,
  • umiejętność szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach,
  • dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel (znajomość Comarch ERP XL będzie dodatkowym atutem).

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • stabilne zatrudnienie i nastawienie na długofalową współpracę,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • współudział w realizowaniu różnorodnych projektów

DZIAŁ PRODUKCJI I SERWISU

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • organizacja pracy i przydział zadań podległym pracownikom,
  • kontrola poprawności wykonywanych zadań przez pracowników produkcyjnych,
  • odpowiedzialność za prawidłowa i terminową realizację zadań produkcyjnych,
  • realizacja i kontrola norm produkcyjnych – wydajność, jakość, czas pracy,
  • inicjowanie działań i wdrażanie usprawnień mających na celu doskonalenie i optymalizację produkcji.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w zarządzaniu produkcją w branży mechanicznej (maszyny i urządzenia dla przemysłu spożywczego)
  • umiejętność zarządzania zespołem do 25 osób,
  • decyzyjność, odpowiedzialność i samodzielność,
  • umiejętność działania w warunkach stresu, komunikatywność,
  • dobra organizacja czasu pracy własnego oraz podległego zespołu,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość programów do projektowania 3D.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy od poniedziałku do piątku,
  • możliwość zdobycia nowych kwalifikacji.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • spawanie maszyn, urządzeń i konstrukcji z blach, profili i kształtowników,
  • przygotowanie materiałów (cięcie, szlifowanie, ukosowanie, itp.),
  • obróbka plastyczna blach i profili,
  • prace ślusarskie,
  • prace szlifierskie,
  • prace spawalniczo – ślusarskie przy naprawach serwisowych i modernizacjach.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracach ślusarskich i obróbce plastycznej metali (w szczególności stal nierdzewna),
  • doświadczenie w spawaniu stali metodą TIG (141) oraz MIG/MAG (131, 135),
  • umiejętność spawania elementów o grubościach 1 – 3mm (w szczególności blach),
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność dobierania parametrów procesu do wykonania zadania,
  • umiejętność trasowania i posługiwania się przyrządami pomiarowymi,
  • umiejętność pracy narzędziami ślusarskimi oraz elektronarzędziami.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę na pełny etat,
  • jednozmianowy tryb pracy od poniedziałku do piątku,
  • możliwość zdobycia nowych kwalifikacji.

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • realizacja napraw, konserwacji oraz przeglądów urządzeń chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii typu: lady, szafy, komory chłodnicze imroźnicze, kostkarki i wytwornice lodu itp.,
  • doradztwo techniczne,
  • montaż oraz uruchomienia systemów i urządzeń,
  • prowadzenie ewidencji gazów chłodniczych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia elektryczne G1 – SEP do 1,0 kV, energetyczne G2, lutowacza wykonującego lutowanie twarde, napełniania przenośnych zbiorników ciśnieniowych,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, chłodnik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • diagnozowanie oraz realizacja napraw urządzeń przemysłowych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • dokonywanie konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
  • doradztwo techniczne,
  • instalowanie oraz programowanie systemów i urządzeń,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych oraz systemów automatyki przemysłowej stosowanych w przemyśle spożywczym
    i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia SEP – eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci do 1,0 kV,
  • mile widziana umiejętność programowania sterowników PLC,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, energetyk, mechatronik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

ADMINISTRACJA I INNE

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • utrzymanie terenów zielonych (koszenie trawy, plewienie),
  • wykonywanie prac porządkowych w części produkcyjno – serwisowej budynku oraz na przylegającym terenie,
  • mycie maszyn i urządzeń przeznaczonych do naprawy,
  • wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych.

WYMAGANIA:

  • chęć do pracy, rzetelność,
  • umiejętność posługiwania się kosiarką, wiertarką itp.,
  • zamiłowanie do majsterkowania – mile widziane.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w okresie wakacyjnym tj.: czerwiec – wrzesień (długość okresu zatrudnia zależy od zainteresowanej osoby – może to być tylko miesiąc, dwa, trzy lub cztery miesiące),
  • dni / godziny pracy do ustalenia (standardowo pracujemy pn. – pt. od 08.00 – do 16.00),
  • niezbędne narzędzia,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze,
  • forma zatrudnienia: umowa zlecenia.

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.

DOŁĄCZ DO NAS

Od początku swojego istnienia firma Weindich sp. z o.o. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.