AKTUALNE OFERTY PRACY

Specjalista ds. Handlowych (Przemysł Mięsny)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (przemysł mięsny)

Stanowisko Specjalisty ds. handlowych w przemyśle mięsnym łączy w sobie elementy pracy przedstawiciela handlowego będącego jednocześnie opiekunem biznesowym klientów kluczowych. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Będziesz mógł uczestniczyć w licznych szkoleniach produktowych, które pozwolą na łatwiejsze przyswojenie wiedzy na temat asortymentu, którym dysponujemy. Bardzo istotna jest umiejętność nawiązywania trwałych relacji z kluczowymi klientami i indywidualnego podejścia do pojawiających się zapytań i problemów całej branży. Osoby pracujące na tym stanowisku to często technolodzy i pasjonaci technologii. To dobre stanowisko dla pracowników zakładów mięsnych z odpowiednią wiedzą technologiczną i praktyczną, którzy chcą realizować się w handlu. Praca jest pełna wyzwań i dynamicznych sytuacji, dlatego istotna jest samodzielność oraz umiejętne zarządzanie budżetem i określanie potencjału prowadzonych rozmów. Jeśli tego jeszcze nie potrafisz, nie martw się nauczymy Cię.
Jako specjalista ds. handlowych w przemyśle mięsnym będziesz przeprowadzał samodzielnie spotkania biznesowe, negocjował, dokonywał kalkulacji i przygotowywał ofertę handlową. Gdy klient zaakceptuje zamówienie będziesz trzymać pieczę nad przebiegiem zamówienia i odpowiadał za realizację planu sprzedażowego.

OBOWIĄZKI:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z już istniejącymi;
  • Rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług;
  • Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu i technologii;
  • Prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług;
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych;
  • Samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych;
  • Analiza rynku, produktów i konkurencji;
  • Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie profesjonalnego wizerunku firmy;

WYMAGANIA:

  • Znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu mięsnego i spożywczego;
  • Samodzielność i sumienność w realizacji zadań;
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Umiejętność rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży;
  • Chęć aktywnego działania;
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych;
  • Prawo jazdy kategorii B;

MILE WIDZIANE:

  • Wykształcenie kierunkowe (przetwórstwo żywności lub mięsa);
  • Doświadczenie w działaniach handlowych w branży przetwórstwa mięsnego i produkcji żywności;
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem;

OFERUJEMY:

  • Samodzielną pracę w dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;
  • Liczne szkolenia produktowe;
  • Dostęp do Centrum Kulinarnego;
  • Możliwość rozwoju osobistego;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta / Referent Biura Obsługi Klienta

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA / Referent Biura Obsługi Klienta


Od czego zacząć?

Wystarczy, że wyślesz do nas swoje cv na adres [email protected] lub skontaktujesz się pod numerem telefonu: +48 795 410 489.

Kogo szukamy do BOK?

Szukamy optymistów z pasją i zapałem do pracy. Cenimy umiejętność pracy w zespole i umiejętność komunikacji z klientem. Szukamy osób, z którymi zwiążemy się długofalowo. Mile widziane są osoby z doświadczeniem w branży, ale jeśli go nie masz, nie rozkładaj rąk i aplikuj.

OPIS STANOWISKA:

  • Kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki;
  • Rejestracja zamówień i ich pełna realizacja, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru, sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy.
  • Aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów;
  • Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny;
  • Wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych;
  • Aktywizacja sprzedaży do grupy tzw. klientów „uśpionych”;
  • Bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu;
  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży telefonicznej;
  • Dobra znajomość obsługi komputera;
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
  • Samodzielność oraz systematyczność;
  • Dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celu;
  • Wykształcenie średnie (mile widziane techniczne);

MILE WIDZIANE:

  • Doświadczenie w sprzedaży w branży przetwórstwa mięsnego lub gastronomicznej;
  • Znajomość języka angielskiego (B1);
  • Optymizm i zapał do pracy J;

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę (praca na pełny etat, w godz: 8-16 / 9-17);
  • Samodzielną pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Przejrzysty system wynagradzania i stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
  • Szkolenia wewnętrzne i produktowe;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”.

Specjalista ds. Higieny / HACCP

SPECJALISTA DS. HIGIENY (HACCP)

Specjalista ds. higieny to połączenie stanowiska handlowego i osoby o wysokim poziomie wiedzy na temat szeroko rozumianej higieny oraz utrzymania czystości. Znajomość zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP ułatwi Ci pracę na tym stanowisku. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Będziesz osobą odpowiedzialną za całościowe zarządzanie asortymentem z zakresu higieny, którym dysponuje nasza firma. Istotna jest umiejętność diagnozowania potrzeb klienta i rozwiązywanie problemów jakościowych pojawiających się w zakładach produkujących żywność, ale nie tylko. Bardzo ważna jest determinacja w dążeniu do celu, umiejętność nawiązywania i utrwalania relacji z kluczowymi klientami. Stanowisko to jest bardzo samodzielne, a do osoby wykonującej pracę specjalisty ds. higieny należy także wsparcie merytoryczne reszty handlowców w przedmiotowym zakresie. Praca jest pełna wyzwań i dynamicznych sytuacji, dlatego istotna jest samodzielność oraz umiejętne zarządzanie budżetem i określanie potencjału prowadzonych rozmów. Jeśli tego jeszcze nie potrafisz, nie martw się nauczymy Cię.
Na tym stanowisku będziesz przeprowadzał samodzielnie spotkania biznesowe, negocjował, dokonywał kalkulacji i przygotowywał ofertę handlową. Gdy klient zaakceptuje zamówienie będziesz trzymać pieczę nad przebiegiem zamówienia i odpowiadał za realizację planu sprzedażowego.


OBOWIĄZKI
:

  • Wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny, zarówno dla klientów spółki jak i handlowców;
  • Specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę, z zakresu higieny i utrzymania czystości;
  • Rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami;
  • Rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów na produkty/rozwiązania z zakresu higieny i utrzymania czystości;
  • Wprowadzanie produktów z oferty (higiena i utrzymanie czystości) do innych branż poza już obsługiwane przez spółkę;
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych;

WYMAGANIA:

  • Dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem żywności (GMP / GHP) i systemem HACCP (warunek konieczny);
  • Dobra znajomość prawa żywnościowego oraz przepisów regulujących pracę organów kontroli;
  • Wykształcenie wyższe w zakresie technologii żywności, towaroznawstwa, biologii lub pokrewne;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny);
  • Kreatywność i samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, sumienność i obowiązkowość;

MILE WIDZIANE: 

  • Doświadczenie w pracy w organach kontroli, zakładach przemysłu spożywczego lub w handlu
  • Znajomość branży przetwórstwa mięsnego i/lub gastronomii;
  • Dobra (poziom B2) znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;

OFERUJEMY:

  • Samodzielną pracę w dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;
  • Liczne szkolenia produktowe;
  • Dostęp do Centrum Kulinarnego;
  • Możliwość rozwoju osobistego;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”

Specjalista ds. Handlowych (HoReCa)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (HoReCa)

Stanowisko Specjalisty ds. handlowych w HoReCa łączy w sobie elementy pracy przedstawiciela handlowego będącego jednocześnie opiekunem biznesowym klientów kluczowych. Od osoby na tym stanowisku oczekujemy odpowiedniego poziomu wiedzy asortymentowej i znajomości branży. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Bardzo istotna jest umiejętność nawiązywania trwałych relacji z kluczowymi klientami i indywidualnego podejścia do pojawiających się zapytań. Dobrze sprawdzają się na tym stanowisku osoby z wykształceniem gastronomicznym lub pasjonaci kulinariów. Praca jest pełna wyzwań i dynamicznych sytuacji, dlatego istotna jest samodzielność oraz umiejętne zarządzanie budżetem i określanie potencjału prowadzonych rozmów. Jeśli tego jeszcze nie potrafisz, nie martw się nauczymy Cię. Swoją wiedzę będziesz mógł też uzupełniać w trakcie licznych szkoleń i warsztatów organizowanych w Centrum Kulinarnym.
Jako specjalista ds. handlowych będziesz przeprowadzał samodzielnie spotkania biznesowe, negocjował, dokonywał kalkulacji i przygotowywał ofertę handlową. Gdy klient zaakceptuje zamówienie będziesz trzymać pieczę nad przebiegiem zamówienia i odpowiadał za realizację planu sprzedażowego. Praca w dziale handlowym – sektor horeca – to w głównej mierze kontakt z klientami, którzy chcą otworzyć, wyposażyć lub uatrakcyjnić swoje lokale – restauracje, hotele, kawiarnie, bary, stołówki, bistro, foodtrucki itp.


OBOWIĄZKI:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z już istniejącymi;
  • Rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług;
  • Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu;
  • Prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług;
  • Realizacja celów sprzedażowych;
  • Samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych;
  • Analiza rynku, produktów i konkurencji;
  • Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;

WYMAGANIA:

  • Znajomość specyfiki funkcjonowania sektora gastronomicznego;
  • Samodzielność i sumienność w realizacji zadań;
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Umiejętność rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży;
  • Chęć aktywnego działania;
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych;
  • Prawo jazdy kategorii B;

MILE WIDZIANE:

  • Wykształcenie kierunkowe (gastronomiczne);
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
  • Doświadczenie w działaniach handlowych w branży gastronomicznej (dostawy wyposażenia dla HoReCa);

OFERUJEMY:

  • Samodzielną pracę w dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;
  • Liczne szkolenia produktowe;
  • Dostęp do Centrum Kulinarnego;
  • Możliwość rozwoju osobistego;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”.

Specjalista ds. Kanału Nowoczesnego (Sieci Handlowe)

MANAGER DS KANAŁU NOWOCZESNEGO (ds. sieci handlowych)

Manager ds. kanału nowoczesnego to stanowisko bardzo samodzielne dla osób z silną determinacją i potrafiących myśleć strategicznie. Bardzo istotna jest umiejętność nawiązywania trwałych relacji z kupcami sieci handlowych. Ważne jest tu indywidualne podejście do pojawiających się zapytań, a często proponowanie kupcom nowatorskich rozwiązań, które pozwolą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Praca ta łączy w sobie elementy pracy przedstawiciela handlowego będącego jednocześnie opiekunem biznesowym największych sieci handlowych. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Będziesz uczestniczyć w licznych szkoleniach produktowych, które pozwolą na łatwiejsze przyswojenie wiedzy i możliwości na temat asortymentu, którym dysponujemy. Praca jest pełna wyzwań i dynamicznych sytuacji, dlatego istotna jest samodzielność oraz umiejętne zarządzanie swoim czasem i budżetem, a także określanie potencjału prowadzonych rozmów.
Jako manager ds. kanału nowoczesnego będziesz odpowiedzialny za samodzielne spotkania biznesowe, negocjacje, kalkulacje i przygotowanie ofert handlowych.


WYMAGANIA:

  • Znajomość zasad prowadzenia handlu z sieciami;
  • Doświadczenie we współpracy z kupcami;
  • Doświadczenie we współpracy z klientami sieciowymi;
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych oraz utrzymywaniu dobrych relacji z kontrahentami;
  • Samodzielność i nastawienie na realizację celu;
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w zakresie przygotowywania raportów, ofert i prezentacji);
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych (kilka razy w miesiącu);
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego

OBOWIĄZKI:

  • Rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów;
  • Współpraca i negocjacje z kupcami sieci handlowych;
  • Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu;
  • Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów;
  • Realizacja celów sprzedażowych;
  • Analiza rynku, produktów i konkurencji;
  • Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • Opracowywanie raportów sprzedażowych;

OFERUJEMY:

  • Samodzielną pracę w dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;
  • Liczne szkolenia produktowe;
  • Dostęp do Centrum Kulinarnego;
  • Możliwość rozwoju osobistego;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”.

Specjalista ds. Zaopatrzenia / Zakupów

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (ds. Zaopatrzenia / Zakupów / Kupiec)

Specjalista ds. zakupów to osoba odpowiedzialna za organizację i optymalizację całego łańcucha dostaw. Analizowanie stanów magazynowych i przewidywanie sytuacji kryzysowych wymaga pracy w dużym skupieniu. Dział zakupów to strategiczny dział w naszej firmie, a stanowisko specjalisty jest bardzo ważne. Od niego zależy jak atrakcyjnym asortymentem dysponują nasi handlowcy i czy wszystko trafi do nas na czas, co bezpośrednio przekłada się na wynik finansowy.
Głównym zadaniem zakupowca jest negocjowanie wszystkich warunków dostaw i transakcji tak, by były one jak najkorzystniejsze. Nasi zaopatrzeniowcy (kilkuosobowy dział) na bieżąco wyszukują i analizują oferty dostawców. Bardzo ważne na tym stanowisku są skrupulatność, terminowość oraz umiejętność nawiązywania, utrzymywania kontaktów oraz doskonalenie relacji ze sprawdzonymi dostawcami.
Pożądaną cechą jest umiejętność współpracy z pozostałymi działami wewnątrz firmy i skuteczność w pozyskiwaniu wiedzy na temat pojawiających się problemów.
Umiejętność analitycznego myślenia, biegła obsługa komputera (MS Office + MS Navision) i znajomość języka angielskiego zdecydowanie ułatwią Ci pracę na tym stanowisku.

OPIS STANOWISKA:

  • Organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę;
  • Analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu;
  • Poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą;
  • Aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;
  • Obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu, negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych, ocena alternatyw, kontrola terminowości i jakości dostaw;
  • Ciągłe monitorowanie rynku dostawców;
  • Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych;
  • Analiza rotacji towarów magazynowych, dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu);
  • Przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń;

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie na stanowisku kupca lub osoby odpowiedzialnej za zapewnienie ciągłości dostaw towarów (min. 1 rok);
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2);
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne;
  • „Spryt handlowy”;
  • Pewność siebie i zdecydowanie w działaniu;
  • Skrupulatność i determinacja w osiąganiu ustalonych celów;
  • Asertywność, kreatywność i samodzielność;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office;

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość obsługi programu Microsoft NAV;
  • Znajomość branży przetwórstwa mięsnego i/lub gastronomii pod kątem oferowanego towaru / urządzeń;
  • Znajomość j. niemieckiego i/lub j. rosyjskiego;
  • Prawo jazdy kat. B;

OFERUJEMY:

  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w dynamicznym zespole;
  • Ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku oraz atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych).

Technolog Żywności - Konsultant sprzedaży / Convenience food

Manager Sprzedaży-  TECHNOLOG ŻYWNOŚCI Convenience food  

Manager ds. convenience food to połączenie roli technologa przemysłu spożywczego i doradcy klientów kluczowych. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Będziesz mógł uczestniczyć w licznych szkoleniach produktowych, które pozwolą na łatwiejsze przyswojenie i zdobywanie wiedzy na temat asortymentu, którym dysponujemy. Bardzo istotna jest umiejętność diagnozy potrzeb i możliwości produkcyjnych klienta w zakresie oferowanego przez nas parku maszynowego oraz technologii w zakresie produkcji żywności convenience food. Na to stanowisko poszukujemy osoby o wiedzy i umiejętnościach z zakresu technologii procesowej w przemyśle spożywczym (np. mięsnym, mleczarskim, piekarniczym, convenience food). Założeniem tego stanowiska jest doradztwo i sprzedaż klientom takich technologii (lub modernizacja bieżącego parku maszynowego) co będzie stanowić o jego przewadze konkurencyjnej na rynku. Istotna jest umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami i indywidualnego podejścia do pojawiających się zapytań i problemów całej branży. Jako manager ds. convenience food w przemyśle mięsnym będziesz przeprowadzał samodzielnie spotkania biznesowe, negocjował, dokonywał kalkulacji i budował ofertę handlową. Gdy klient zaakceptuje zamówienie będziesz trzymać pieczę nad przebiegiem zamówienia i odpowiadał za realizację planu sprzedażowego.

OBOWIĄZKI:

  • Rozwój kanału sprzedaży asortymentu, maszyn i linii technologicznych Convenience Food;
  • Specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę, z zakresu technologii oraz dodatków dla przetwórstwa mięsnego;
  • Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji i kontaktów z dotychczasowymi klientami;
  • Przeprowadzanie prób technologicznych u klientów;
  • Opracowywanie, proponowanie rozwoju receptur oraz procesów;
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych;

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (Technologia żywności, Biotechnologia, Towaroznawstwo, Technolog/Inżynier budowy maszyn lub pokrewne);
  • Doświadczenie na stanowisku Technologa (przy produkcji żywności);
  • Dobra znajomość technologii procesowej w przemyśle mięsnym / mleczarskim / piekarniczym lub/i convenience food;
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji biznesowych;
  • Pracowitość, ambicja i wytrwałość w dążeniu do celu;
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie;
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny);
  • Kreatywność i samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, sumienność i obowiązkowość;

MILE WIDZIANE: 

  • Znajomość branży przetwórstwa mięsnego i/lub gastronomii;
  • Znajomości formalno–prawnych przepisów dotyczących produktów mięsnych;
  • Dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku w szczególności w budowie/rozwoju kanału sprzedaży (wraz z budżetowaniem) oraz we wspieraniu działu handlowego w projektach handlowych obejmujących daną grupę produktów

OFERUJEMY:

  • Samodzielną stanowisko w dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;
  • Liczne szkolenia produktowe i udział w warsztatach branżowych;
  • Dostęp do Centrum Kulinarnego;
  • Możliwość rozwoju osobistego;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”.

Automatyk Elektronik – Serwisant

AUTOMATYK – ELEKTRONIK – SERWISANT

Centrum Serwisowe to jeden z fundamentów naszej firmy. Poszukujemy tu ludzi, którzy znają się na swojej pracy. Z jednej strony to zespół fachowców, a z drugiej także osób, które chcą nauczyć się konkretnej i ciekawej pracy. Automatyk-elektronik to propozycja dla tych, którzy chcą wziąć odpowiedzialność za m.in. projektowanie, konserwację, przeglądy, naprawę i modernizację układów automatyki. Pracownicy na tym stanowisku biorą czynny udział w montażu i demontażu maszyn na miejscu oraz bezpośrednio u klienta. Mile widziane jest zapewnienie wsparcia technicznego pozostałym pracownikom oraz pomoc we wdrażaniu innowacji technologicznych. Automatyk – serwisant jest odpowiedzialny za prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań. Praca na tym stanowisku wymaga znajomości rysunku technicznego, schematów, a także umiejętności analizy sytuacji.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie Średnie Techniczne (automatyk lub elektronik) lub Wyższe Techniczne (z zakresu mechatroniki);
  • 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnej specyfikacji;
  • Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania schematów;
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (dobra znajomość)
  • Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny);

OBOWIĄZKI:

  • Wykonywanie rutynowych czynności serwisowych (przeglądy, obsługa i naprawy);
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Analiza awarii i wprowadzanie ulepszeń;
  • Sporządzanie kosztorysów napraw przy wykorzystaniu dokumentacji technicznej;
  • Udział w okresowych przeglądach maszyn i urządzeń, ich konserwacja, modernizacja;
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej;
  • Kontakty z klientami w sprawach technicznych;
  • Analiza przyczyn występowania awarii i usterek oraz ich usuwanie;
  • Sugerowanie nowych, lepszych rozwiązań technicznych;

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji, w zgranym zespole fachowców;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”.

Administrator Sieci IT / Serwisant IT (Informatyk)

ADMINISTRATOR/SERWISANT SIECI IT (Informatyk)

ZADANIA:

  • Instalacja, konfiguracja oraz administracja bazami danych MS SQL;
  • Monitoring i nadzór infrastruktury serwerów MS SQL;
  • Diagnostyka, naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego;
  • Instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania;
  • Backup danych, tworzenie kopii zapasowych;
  • Bieżąca instalacja aktualizacji bezpieczeństwa oraz dostarczanych poprawek;
  • Okresowa aktualizacja systemu, konwersje baz danych między różnymi wersjami i platformami systemowymi;
  • Diagnozowanie, raportowanie i usuwanie problemów/awarii;

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie min. średnie techniczne lub informatyczne;
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w budowie i administrowaniu sieciami komputerowymi (wiedza na temat protokołów oraz usług sieciowych: TCP/IP, DNS, DHCP, Proxy itd.);
  • Praktyczna znajomość MS Windows Server;
  • Zaawansowana wiedza w zakresie administracji bazami danych SQL Server;
  • Wiedza w zakresie konfiguracji klientów pocztowych (MS Outlook oraz inne);
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, dokładność, odpowiedzialność;
  • Znajomość języka angielskiego (na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji i specyfikacji technicznej);

MILE WIDZIANE:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne;
  • Certyfikatu MCDBA lub równoważnego w zakresie zarządzania Windows Server (np. MCSA);
  • Znajomość MS Navision;

OFERUJEMY:

  • Stabilne, długofalowe zatrudnienie w firmie o polskim kapitale, w oparciu o umowę o pracę;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Pracę pełną nowych doświadczeń;

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”.

Inne - pozostałe stanowiska

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego lub wyślij swoje dokumenty aplikacyjne na adres mailowy:
[email protected]

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Weindich Sp. J. (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych)”

DOŁĄCZ DO NAS

 

Od początku swojego istnienia firma Weindich Sp. J. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.

 

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Załącz CV (wymagane)

    Treść wiadomości