Specjalista ds. Kanału Nowoczesnego – Przedstawiciel handlowy ds. sieci
Stanowisko Specjalisty ds. kanału nowoczesnego łączy w sobie elementy pracy opiekuna klientów kluczowych oraz przedstawiciela handlowego. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon) i podniesiemy twoje kompetencje. Swoją wiedzę będziesz uzupełniać w trakcie licznych szkoleń i warsztatów organizowanych w Centrum Kulinarnym. Od osoby na tym stanowisku oczekujemy odpowiedniego poziomu wiedzy asortymentowej i znajomości specyfiki funkcjonowania wielkich sieci handlowych. Specjalista ds. kanału nowoczesnego jest odpowiedzialny za sprzedaż sprzętu i asortymentu, który używany jest przez sieci handlowe na stanowiskach garmażeryjnych, zapleczu, w strefach food – który podlega zużyciu i eksploatacji. Bardzo istotna będzie umiejętność inicjowania i utrwalania relacji z kluczowymi klientami oraz indywidualnego podejścia do pojawiających się zapytań. Praca jest pełna wyzwań, trudnych i dynamicznych sytuacji. Dlatego istotna jest samodzielność oraz umiejętne zarządzanie budżetem i określanie potencjału prowadzonych rozmów. Jednym z wyzwań na tym stanowisku jest dotarcie do osób odpowiedzialnych za zakupy w sieciach handlowych. Jako specjalista będziesz przeprowadzać samodzielnie spotkania biznesowe, negocjować, dokonywać kalkulacji i przygotowywać ofertę handlową. Gdy klient zaakceptuje zamówienie będziesz trzymać pieczę nad przebiegiem zamówienia i odpowiadać za realizację planu sprzedażowego.
OPIS STANOWISKA :
- Rozwój sprzedaży oferowanych produktów;
- Współpraca i negocjacje z kupcami sieci handlowych;
- Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu;
- Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów;
- Opracowywanie raportów sprzedażowych;
- Realizacja celów sprzedażowych;
- Analiza rynku, produktów i konkurencji;
- Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
WYMAGANIA :
- Znajomość zasad prowadzenia handlu z sieciami;
- 1 rok doświadczenia we współpracy z klientami sieciowymi;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych oraz utrzymywaniu dobrych relacji z kontrahentami;
- Samodzielność i nastawienie na realizację celu;
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w zakresie przygotowywania raportów, ofert i prezentacji);
- Gotowość do odbywania podróży służbowych (kilka razy w miesiącu);
- Prawo jazdy kat. B;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
OFERUJEMY :
- Samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży);
- Liczne szkolenia produktowe;
- Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;
Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:
[email protected]
W CV prosimy umieścić klauzulę:
Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016, poz. 922 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko objęte ogłoszeniem oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na inne stanowiska we wszelkich innych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Administratora Danych Osobowych obecnie oraz w przyszłości.
Informacja dla kandydatów:
Administratorem danych jest Weindich sp. z o.o. z siedzibą Chorzowie (41-503), ul. Adamieckiego 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.