AKTUALNE OFERTY PRACY ( 2024)
DZIAŁ HANDLOWY
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- współtworzenie z zarządem spółki celów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych) dla maszyn i urządzeńmarki TREIF (kostkownice, krajalnice, kotleciarki),
- analiza rynku dotycząca potencjału sprzedaży maszyn i urządzeń dla branży przetwórstwa spożywczego,
- analiza potrzeb obecnych i potencjalnych klientów spółki w zakresie zastosowania maszyn i technologii przetwórstwa spożywczego,
- budowanie strategii rozwoju rynku i produktu dla ww. urządzeń jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
- tworzenie usług komplementarnych dla wdrożonych i oferowanych linii technologicznych,
- przygotowanie i realizacja budżetu przychodowo-kosztowego,
- ustalanie polityki cenowej,
- sporządzanie planów marketingowych i ich realizacja.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek i/lub zwiększania udziału przedsiębiorstwa w rynku polskim,
- znajomość technologii związanych z przetwórstwem spożywczym,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej w szczególności związanej z rozwojem produktu i rozwojem rynku,
- planowanie i realizacja działań operacyjnych wynikających z przyjętej strategii,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.
OFERUJEMY:
- samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
- szkolenia produktowe oraz ścisłą współpracę z producentem,
- niezbędne narzędzia pracy.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- bieżąca koordynacja oraz rozbudowa kanału sprzedaży dystrybucyjnej dla przemysłu spożywczego oraz branży gastronomicznej,
- pozyskiwanie nowych dystrybutorów oraz utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi,
- wsparcie dystrybutorów w realizacji procesów sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacja produktów u klienta końcowego,
- budowanie strategii rozwoju rynku i grup produktowych jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
- współtworzenie z zarządem spółki celów sprzedażowych dla kanału dystrybucyjnego,
- przygotowanie budżetu i realizacja budżetu przychodowo-kosztowego,
- sporządzanie planów marketingowych i ich realizacja.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w zakresie budowania kanału sprzedaży dystrybucyjnej (ustalanie warunków handlowych, logistycznych oraz aktywności promocyjnych),
- mile widziana znajomość technologii związanych z przetwórstwem spożywczym lub/i gastronomią,
- doświadczenie z zakresu wprowadzania produktów na rynek i/lub zwiększania udziału przedsiębiorstwa w rynku,
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej związanej z rozwojem rynku i grup produktowych,
- umiejętność planowania i realizacji działań operacyjnych wynikających z przyjętej strategii,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wnioskowania na podstawie zgromadzonych danych,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
- niezbędna wiedza techniczna z zakresu budowy i działania maszyn przemysłowych oraz całych linii technologicznych,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z kontrahentami,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.
OFERUJEMY:
- stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
- szkolenia produktowe,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon).
W związku z rozwojem obszaru doradczo handlowego w spółce poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy (umowa o pracę) bądź współpracą (B2B) w zakresie rozwoju technologii i wsparcia merytorycznego naszych Klientów zlokalizowanych na terenie całego kraju.
ZAKRES ZADAŃ PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI:
- udział w budowaniu działu spółki specjalizującego się w procesach ubojowych i rozbiorowych,
- przygotowanie oferty oraz kształtowanie kompetencji umożliwiających kompleksową obsługę handlową i serwisową zakładów ubojowych,
- doradztwo w zakresie optymalizacji i ulepszania linii ubojowych,
- specjalistyczne wsparcie działu handlowego w realizacji projektów z zakresu sprzedaży urządzeń ubojowych,
- wsparcie merytoryczne przy budowie nowych urządzeń i technologii stosowanych w procesie uboju zwierząt rzeźnych,
- prowadzenie pokazów i testów urządzeń ubojowych.
OCZEKIWANIA:
- specjalistyczna wiedza – rozumienie i znajomość procesów uboju zwierząt rzeźnych,
- mile widziane doświadczenie w pracy w zakładzie ubojowym,
- znajomość urządzeń i technologii wykorzystywanych w procesie uboju,
- świadomość znaczenia norm i przepisów dotyczących dobrostanu zwierząt oraz gotowość do ich respektowania,
- prawo jazdy kat. Bi gotowość do odbywania wizyt u klientów.
OFERUJEMY:
- możliwość rozwoju zawodowego we wskazanym obszarze,
- wdrożenie oraz system szkoleń,
- miejsce pracy (region) – do uzgodnienia z Dyrektorem Handlowy w zależności od miejsca zamieszkania,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub współpracę B2B,
- atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze + wynagrodzenie prowizyjne),
- nastawienie na długofalową współpracę,
- narzędzia: samochód, komputer, telefon.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
- budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- wsparcie technologiczne klientów w realizacji i optymalizacji procesów produkcyjnych,
- kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo technologiczne i handlowe,
- prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług,
- samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
- realizacja założonych celów sprzedażowych.
WYMAGANIA:
- znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu spożywczego,
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku: Technolog, Kierownik zmiany, Brygadzista, Lider w branży przetwórstwa spożywczego (zakłady przetwórstwa rybnego i mięsnego, mleczarnie, piekarnie, cukrownie, wytwórnie soków i przetwórstwo warzywniczo-owocowe, zakłady cukiernicze),
- samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży,
- chęć aktywnego działania,
- gotowość do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
- mile widziane wykształcenie kierunkowe: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- realizację zadań w ustalonym rejonie,
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
- udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
- niezbędne narzędzia pracy.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- skuteczna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w kanale HoReCa,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanego wyposażenia,
- utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z istniejącymi klientami,
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży,
- monitorowanie rynku,
- reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji,
- raportowanie wyników pracy.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w sprzedaży (wyposażenie dla HoReCa),
- znajomość rynku gastronomicznego,
- zorientowanie na realizację celów,
- dobra organizacja pracy, samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- gotowość do odbywania podróży służbowych,
- mile widziane wykształcenie gastronomiczne lub pokrewne,
- prawo jazdy kategorii B.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stabilne zatrudnienie i nastawienie na długofalową współpracę,
- atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
- szkolenia produktowe,
- narzędzia niezbędne.
DZIAŁ MARKETINGU
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- projektowanie i realizacja strategii marketingowej w odniesieniu do kompleksowej oferty spółki jak również, poszczególnych grup produktowych,
- kreowanie i wdrażanie działań marketingowych zgodnie z przyjętą strategią,
- aktywna współpraca z działem handlowym w zakresie: wprowadzania na rynek nowych produktów, rozwiązań technologicznych, rozwoju rynku istniejących produktów i usług (udział w rozmowach handlowych, analiza trendów, rynku i konkurencji),
- bieżąca obsługa mediów społecznościowych m.in. Facebook, LinkedIn: przygotowywanie grafik w danym obszarze tematycznym, redagowanie postów,
- opracowywanie materiałów reklamowych (katalogi, foldery, ulotki) oraz przygotowywanie innych akcji wspierających sprzedaż,
- kompleksowe organizowanie eventów firmowych i branżowych (targi, konferencje): organizacja stoisk, przygotowanie opisów / instrukcji maszyn i urządzeń, materiałów reklamowych dla handlowców, zaproszeń / podziękowań dla odwiedzających i partnerów biznesowych,
- współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie marketingu i reklamy,
- monitorowanie i ocena efektów prowadzonych działań.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym bądź we współpracy z siłami sprzedaży,
- otwartość na udział w rozmowach handlowych (mile widziana umiejętność negocjowania),
- doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowych jak również, komunikacji w mediach społecznościowych tj.: Facebook, LinkedIn: umiejętność tworzenia grafik, materiałów wideo, redagowania tekstów z uwzględnieniem zasad pisowni jak i merytoryki,
- kreatywność, własna inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- umiejętność organizowania pracy własnej – ustalanie priorytetów oraz dostosowywanie ich do aktualnych warunków i terminów realizacji,
- dbałość o szczegóły,
- znajomość specyfiki branży przetwórstwa spożywczego i/lub gastronomii będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szansę wdrażania własnych pomysłów i samodzielnej realizacji wielu ciekawych zadań,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość zatrudnienia osób z niepełnosprawnością ruchową (posiadamy odpowiednią infrastrukturę).
DZIAŁ LOGISTYKI
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- koordynowanie zadań pomiędzy zespołami magazyn / zaopatrzenie / handel,
- optymalizacja procesów magazynowych,
- inicjowanie działań podnoszących efektywność pracy,
- zarządzanie procesem dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa materiałów,
- rejestracja przepływów magazynowych w dedykowanym systemie,
- kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami,
- przygotowywanie towaru do wysyłki,
- rozpatrywanie reklamacji,
- udział w inwentaryzacjach i pozostałych pracach magazynowych,
- realizowanie innych zadań zleconych przez Kierownika Magazynu.
WYMAGANIA:
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora / lidera magazynu,
- dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu,
- zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków,
- proaktywność – kreowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań,
- łatwość budowania relacji interpersonalnych,
- znajomość obsługi komputera oraz systemów magazynowych w tym WMS,
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem,
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- jednozmianowy tryb pracy (PN-PT 08.00 – 16.00),
- różnorodne, odpowiedzialne zadania,
- przyjazną atmosferę.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- planowanie zakupów oraz zarządzanie procesem zakupowym z wykorzystaniem systemu ERP,
- bieżąca współpraca z dostawcami – zapewnienia właściwej realizacji umów i zamówień,
- negocjowanie warunków umów handlowych,
- identyfikacja nowych, potencjalnych dostawców (konsolidacja/dywersyfikacja dostawców),
- wdrażanie redukcji kosztów zakupowych oraz dbanie o efektywność procesów zakupowych,
- analiza stanów magazynowych i dostępności produktów,
- sporządzanie i prezentacja raportów zakupowych dla zarządu spółki.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w dziale zakupów (mile widziane doświadczenie w firmie o profilu handlowym),
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- umiejętność prowadzenia negocjacji i współpracy z dostawcami,
- strategiczne spojrzenie na proces zakupów w firmie,
- zdolność planowania i ustalania priorytetów,
- umiejętność szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach,
- dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel (znajomość Comarch ERP XL będzie dodatkowym atutem).
OFERUJEMY:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stabilne zatrudnienie i nastawienie na długofalową współpracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- współudział w realizowaniu różnorodnych projektów
DZIAŁ BADAŃ I ROZWOJU
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wprowadzanie zmian w istniejących projektach,
- konstruowanie maszyn i urządzeń do przemysłu mięsnego i gastronomii,
- konstruowanie linii technologicznych,
- sporządzanie dokumentacji i specyfikacji projektów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
- ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie,
- stała współpraca z klientami/odbiorcami produktów polegająca na wspólnym poszukiwaniu efektywnych rozwiązań oraz analizowaniu końcowego produktu,
- podejmowanie działań mających na celu obniżanie kosztów oraz ciągłą poprawę jakości produktów oferowanych przez Spółkę.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowana budowa maszyn lub pokrewne),
- bardzo dobra znajomość Solid Works,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy,
- gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- kreatywność.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- narzędzia niezbędne do realizacji wyznaczonych zadań,
- możliwość realizowania atrakcyjnych projektów w Dziale Badawczo – Rozwojowym,
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży.
DZIAŁ PRODUKCJI I SERWISU
ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- diagnozowanie oraz bieżące naprawy maszyn i urządzeń stosowanych w przemyśle spożywczym (w szczególności mięsnym)i gastronomii,
- montowanie rozdzielnic i szaf sterowniczych,
- instalacjakabli energetycznych i sterowniczych,
- przeprowadzanie regularnych przeglądów i konserwacji maszyn i urządzeń,
- współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów produkcyjnych,
- szkolenie personelu z obsługi oraz konserwacjizamontowanych maszyn i urządzeń.
WYMAGANIA:
- wykształcenie techniczne, preferowane kierunki: automatyka, elektrotechnika, mechatronika,
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w przemyśle spożywczym,
- znajomość sterowników PLC (Siemens, Mitsubishi itp.),
- umiejętność czytania schematów elektrycznych,
- uprawnieniaSEP co najmniej do 1kV – elektromonter,
- zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- jednozmianowy tryb pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- szkolenia oraz wsparcie techniczne,
- przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- diagnozowanie oraz realizacja napraw urządzeń przemysłowych stosowanych w przemyśle spożywczym,
- dokonywanie konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
- doradztwo techniczne,
- instalowanie oraz programowanie systemów i urządzeń,
- prowadzeniedokumentacji technicznej,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i systemów automatyki,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- mile widziane wykształcenie w zakresie: technik elektryk, energetyk, mechatronik.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- jednozmianowy tryb pracy,
- narzędzia niezbędne do pracy.
ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- realizacja napraw, konserwacji oraz przeglądów urządzeń chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii typu: lady, szafy, komory chłodnicze imroźnicze, kostkarki i wytwornice lodu itp.,
- doradztwo techniczne,
- montaż oraz uruchomienia systemów i urządzeń,
- prowadzenie ewidencji gazów chłodniczych,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych,
- uprawnienia elektryczne G1 – SEP do 1,0 kV, energetyczne G2, lutowacza wykonującego lutowanie twarde, napełniania przenośnych zbiorników ciśnieniowych,
- wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, chłodnik,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
- prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- jednozmianowy tryb pracy,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.
ADMINISTRACJA I INNE
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- ewidencja i rozliczenie dokumentów sprzedaży i zakupu w tym WDT, WNT, import, eksport,
- rejestracja i dekretacja dokumentów FWS / FWZ,
- kwalifikacja dokumentów kosztowych do KUP/NKUP,
- kontrola formalna i merytoryczna dokumentów księgowych,
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- przygotowywania i realizacja płatności krajowych i zagranicznych,
- weryfikacja i rozliczanie zaliczek,
- potwierdzanie sald należności i zobowiązań, uzgadnianie rozrachunków, wyjaśnianie zaistniałych różnic,
- przygotowywanie sprawozdań i deklaracji wymaganych przepisami.
WYMAGANIA:
- min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: rachunkowość, ekonomia),
- praktyczna znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych CIT oraz przepisów podatkowych VAT w transakcjach krajowych i zagranicznych (UE i poza UE),
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w systemie komputerowym Comarch ERP Optima oraz Comarch XL,
- bardzo dobra organizacja pracy (dokładność, systematyczność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków).
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pracę w godzinach 08.00 – 16.00.
ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- utrzymanie terenów zielonych (koszenie trawy, plewienie),
- wykonywanie prac porządkowych w części produkcyjno – serwisowej budynku oraz na przylegającym terenie,
- mycie maszyn i urządzeń przeznaczonych do naprawy,
- wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych.
WYMAGANIA:
- chęć do pracy, rzetelność,
- umiejętność posługiwania się kosiarką, wiertarką itp.,
- zamiłowanie do majsterkowania – mile widziane.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w okresie wakacyjnym tj.: czerwiec – wrzesień (długość okresu zatrudnia zależy od zainteresowanej osoby – może to być tylko miesiąc, dwa, trzy lub cztery miesiące),
- dni / godziny pracy do ustalenia (standardowo pracujemy pn. – pt. od 08.00 – do 16.00),
- niezbędne narzędzia,
- środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze,
- forma zatrudnienia: umowa zlecenia.
Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.
DOŁĄCZ DO NAS
Od początku swojego istnienia firma Weindich sp. z o.o. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.
Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.
Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.