AKTUALNE OFERTY PRACY ( 2024)

DZIAŁ HANDLOWY

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • współtworzenie z zarządem spółki celów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych) dla maszyn i urządzeńmarki TREIF (kostkownice, krajalnice, kotleciarki),
  • analiza rynku dotycząca potencjału sprzedaży maszyn i urządzeń dla branży przetwórstwa spożywczego,
  • analiza potrzeb obecnych i potencjalnych klientów spółki w zakresie zastosowania maszyn i technologii przetwórstwa spożywczego,
  • budowanie strategii rozwoju rynku i produktu dla ww. urządzeń jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
  • tworzenie usług komplementarnych dla wdrożonych i oferowanych linii technologicznych,
  • przygotowanie i realizacja budżetu przychodowo-kosztowego,
  • ustalanie polityki cenowej,
  • sporządzanie planów marketingowych i ich realizacja.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek i/lub zwiększania udziału przedsiębiorstwa w rynku polskim,
  • znajomość technologii związanych z przetwórstwem spożywczym,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • tworzenie i realizacja strategii marketingowej w szczególności związanej z rozwojem produktu i rozwojem rynku,
  • planowanie i realizacja działań operacyjnych wynikających z przyjętej strategii,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.

OFERUJEMY:

  • samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
  • szkolenia produktowe oraz ścisłą współpracę z producentem,
  • niezbędne narzędzia pracy.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • bieżąca koordynacja oraz rozbudowa kanału sprzedaży dystrybucyjnej dla przemysłu spożywczego oraz branży gastronomicznej,
  • pozyskiwanie nowych dystrybutorów oraz utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi,
  • wsparcie dystrybutorów w realizacji procesów sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacja produktów u klienta końcowego,
  • budowanie strategii rozwoju rynku i grup produktowych jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
  • współtworzenie z zarządem spółki celów sprzedażowych dla kanału dystrybucyjnego,
  • przygotowanie budżetu i realizacja budżetu przychodowo-kosztowego,
  • sporządzanie planów marketingowych i ich realizacja.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w zakresie budowania kanału sprzedaży dystrybucyjnej (ustalanie warunków handlowych, logistycznych oraz aktywności promocyjnych),
  • mile widziana znajomość technologii związanych z przetwórstwem spożywczym lub/i gastronomią,
  • doświadczenie z zakresu wprowadzania produktów na rynek i/lub zwiększania udziału przedsiębiorstwa w rynku,
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej związanej z rozwojem rynku i grup produktowych,
  • umiejętność planowania i realizacji działań operacyjnych wynikających z przyjętej strategii,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wnioskowania na podstawie zgromadzonych danych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
  • niezbędna wiedza techniczna z zakresu budowy i działania maszyn przemysłowych oraz całych linii technologicznych,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z kontrahentami,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.

OFERUJEMY:

  • stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
  • szkolenia produktowe,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon).

W związku z rozwojem obszaru doradczo handlowego w spółce poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy (umowa o pracę) bądź współpracą (B2B) w zakresie rozwoju technologii i wsparcia merytorycznego naszych Klientów zlokalizowanych na terenie całego kraju.

ZAKRES ZADAŃ PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI:

  • udział w budowaniu działu spółki specjalizującego się w procesach ubojowych i rozbiorowych,
  • przygotowanie oferty oraz kształtowanie kompetencji umożliwiających kompleksową obsługę handlową i serwisową zakładów ubojowych,
  • doradztwo w zakresie optymalizacji i ulepszania linii ubojowych,
  • specjalistyczne wsparcie działu handlowego w realizacji projektów z zakresu sprzedaży urządzeń ubojowych,
  • wsparcie merytoryczne przy budowie nowych urządzeń i technologii stosowanych w procesie uboju zwierząt rzeźnych,
  • prowadzenie pokazów i testów urządzeń ubojowych.

OCZEKIWANIA:

  • specjalistyczna wiedza – rozumienie i znajomość procesów uboju zwierząt rzeźnych,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w zakładzie ubojowym,
  • znajomość urządzeń i technologii wykorzystywanych w procesie uboju,
  • świadomość znaczenia norm i przepisów dotyczących dobrostanu zwierząt oraz gotowość do ich respektowania,
  • prawo jazdy kat. Bi gotowość do odbywania wizyt u klientów.

OFERUJEMY:

  • możliwość rozwoju zawodowego we wskazanym obszarze,
  • wdrożenie oraz system szkoleń,
  • miejsce pracy (region) – do uzgodnienia z Dyrektorem Handlowy w zależności od miejsca zamieszkania,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub współpracę B2B,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze + wynagrodzenie prowizyjne),
  • nastawienie na długofalową współpracę,
  • narzędzia: samochód, komputer, telefon.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
  • budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • wsparcie technologiczne klientów w realizacji i optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo technologiczne i handlowe,
  • prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług,
  • samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu spożywczego,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku: Technolog, Kierownik zmiany, Brygadzista, Lider w branży przetwórstwa spożywczego (zakłady przetwórstwa rybnego i mięsnego, mleczarnie, piekarnie, cukrownie, wytwórnie soków i przetwórstwo warzywniczo-owocowe, zakłady cukiernicze),
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży,
  • chęć aktywnego działania,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • realizację zadań w ustalonym rejonie,
  • motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • skuteczna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w kanale HoReCa,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanego wyposażenia,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z istniejącymi klientami,
  • odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży,
  • monitorowanie rynku,
  • reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji,
  • raportowanie wyników pracy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w sprzedaży (wyposażenie dla HoReCa),
  • znajomość rynku gastronomicznego,
  • zorientowanie na realizację celów,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • mile widziane wykształcenie gastronomiczne lub pokrewne,
  • prawo jazdy kategorii B.

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • stabilne zatrudnienie i nastawienie na długofalową współpracę,
  • atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
  • szkolenia produktowe,
  • narzędzia niezbędne.

DZIAŁ MARKETINGU

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • projektowanie i realizacja strategii marketingowej w odniesieniu do kompleksowej oferty spółki jak również, poszczególnych grup produktowych,
  • kreowanie i wdrażanie działań marketingowych zgodnie z przyjętą strategią,
  • aktywna współpraca z działem handlowym w zakresie: wprowadzania na rynek nowych produktów, rozwiązań technologicznych, rozwoju rynku istniejących produktów i usług (udział w rozmowach handlowych, analiza trendów, rynku i konkurencji),
  • bieżąca obsługa mediów społecznościowych m.in. Facebook, LinkedIn: przygotowywanie grafik w danym obszarze tematycznym, redagowanie postów,
  • opracowywanie materiałów reklamowych (katalogi, foldery, ulotki) oraz przygotowywanie innych akcji wspierających sprzedaż,
  • kompleksowe organizowanie eventów firmowych i branżowych (targi, konferencje): organizacja stoisk, przygotowanie opisów / instrukcji maszyn i urządzeń, materiałów reklamowych dla handlowców, zaproszeń / podziękowań dla odwiedzających i partnerów biznesowych,
  • współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie marketingu i reklamy,
  • monitorowanie i ocena efektów prowadzonych działań.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym bądź we współpracy z siłami sprzedaży,
  • otwartość na udział w rozmowach handlowych (mile widziana umiejętność negocjowania),
  • doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowych jak również, komunikacji w mediach społecznościowych tj.: Facebook, LinkedIn: umiejętność tworzenia grafik, materiałów wideo, redagowania tekstów z uwzględnieniem zasad pisowni jak i merytoryki,
  • kreatywność, własna inicjatywa i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność organizowania pracy własnej – ustalanie priorytetów oraz dostosowywanie ich do aktualnych warunków i terminów realizacji,
  • dbałość o szczegóły,
  • znajomość specyfiki branży przetwórstwa spożywczego i/lub gastronomii będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szansę wdrażania własnych pomysłów i samodzielnej realizacji wielu ciekawych zadań,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość zatrudnienia osób z niepełnosprawnością ruchową (posiadamy odpowiednią infrastrukturę).

DZIAŁ LOGISTYKI

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • koordynowanie zadań pomiędzy zespołami magazyn / zaopatrzenie / handel,
  • optymalizacja procesów magazynowych,
  • inicjowanie działań podnoszących efektywność pracy,
  • zarządzanie procesem dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa materiałów,
  • rejestracja przepływów magazynowych w dedykowanym systemie,
  • kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami,
  • przygotowywanie towaru do wysyłki,
  • rozpatrywanie reklamacji,
  • udział w inwentaryzacjach i pozostałych pracach magazynowych,
  • realizowanie innych zadań zleconych przez Kierownika Magazynu.

WYMAGANIA:

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora / lidera magazynu,
  • dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków,
  • proaktywność – kreowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań,
  • łatwość budowania relacji interpersonalnych,
  • znajomość obsługi komputera oraz systemów magazynowych w tym WMS,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy (PN-PT 08.00 – 16.00),
  • różnorodne, odpowiedzialne zadania,
  • przyjazną atmosferę.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • planowanie zakupów oraz zarządzanie procesem zakupowym z wykorzystaniem systemu ERP,
  • bieżąca współpraca z dostawcami – zapewnienia właściwej realizacji umów i zamówień,
  • negocjowanie warunków umów handlowych,
  • identyfikacja nowych, potencjalnych dostawców (konsolidacja/dywersyfikacja dostawców),
  • wdrażanie redukcji kosztów zakupowych oraz dbanie o efektywność procesów zakupowych,
  • analiza stanów magazynowych i dostępności produktów,
  • sporządzanie i prezentacja raportów zakupowych dla zarządu spółki.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w dziale zakupów (mile widziane doświadczenie w firmie o profilu handlowym),
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i współpracy z dostawcami,
  • strategiczne spojrzenie na proces zakupów w firmie,
  • zdolność planowania i ustalania priorytetów,
  • umiejętność szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach,
  • dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel (znajomość Comarch ERP XL będzie dodatkowym atutem).

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • stabilne zatrudnienie i nastawienie na długofalową współpracę,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • współudział w realizowaniu różnorodnych projektów

DZIAŁ BADAŃ I ROZWOJU

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • wprowadzanie zmian w istniejących projektach,
  • konstruowanie maszyn i urządzeń do przemysłu mięsnego i gastronomii,
  • konstruowanie linii technologicznych,
  • sporządzanie dokumentacji i specyfikacji projektów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie,
  • stała współpraca z klientami/odbiorcami produktów polegająca na wspólnym poszukiwaniu efektywnych rozwiązań oraz analizowaniu końcowego produktu,
  • podejmowanie działań mających na celu obniżanie kosztów oraz ciągłą poprawę jakości produktów oferowanych przez Spółkę.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowana budowa maszyn lub pokrewne),
  • bardzo dobra znajomość Solid Works,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy,
  • gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • kreatywność.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • narzędzia niezbędne do realizacji wyznaczonych zadań,
  • możliwość realizowania atrakcyjnych projektów w Dziale Badawczo – Rozwojowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży.

DZIAŁ PRODUKCJI I SERWISU

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • diagnozowanie oraz bieżące naprawy maszyn i urządzeń stosowanych w przemyśle spożywczym (w szczególności mięsnym)i gastronomii,
  • montowanie rozdzielnic i szaf sterowniczych,
  • instalacjakabli energetycznych i sterowniczych,
  • przeprowadzanie regularnych przeglądów i konserwacji maszyn i urządzeń,
  • współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • szkolenie personelu z obsługi oraz konserwacjizamontowanych maszyn i urządzeń.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie techniczne, preferowane kierunki: automatyka, elektrotechnika, mechatronika,
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w przemyśle spożywczym,
  • znajomość sterowników PLC (Siemens, Mitsubishi itp.),
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnieniaSEP co najmniej do 1kV – elektromonter,
  • zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • szkolenia oraz wsparcie techniczne,
  • przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • diagnozowanie oraz realizacja napraw urządzeń przemysłowych stosowanych w przemyśle spożywczym,
  • dokonywanie konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
  • doradztwo techniczne,
  • instalowanie oraz programowanie systemów i urządzeń,
  • prowadzeniedokumentacji technicznej,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i systemów automatyki,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • mile widziane wykształcenie w zakresie: technik elektryk, energetyk, mechatronik.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy.

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • realizacja napraw, konserwacji oraz przeglądów urządzeń chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii typu: lady, szafy, komory chłodnicze imroźnicze, kostkarki i wytwornice lodu itp.,
  • doradztwo techniczne,
  • montaż oraz uruchomienia systemów i urządzeń,
  • prowadzenie ewidencji gazów chłodniczych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia elektryczne G1 – SEP do 1,0 kV, energetyczne G2, lutowacza wykonującego lutowanie twarde, napełniania przenośnych zbiorników ciśnieniowych,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, chłodnik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

ADMINISTRACJA I INNE

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • ewidencja i rozliczenie dokumentów sprzedaży i zakupu w tym WDT, WNT, import, eksport,
  • rejestracja i dekretacja dokumentów FWS / FWZ,
  • kwalifikacja dokumentów kosztowych do KUP/NKUP,
  • kontrola formalna i merytoryczna dokumentów księgowych,
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • przygotowywania i realizacja płatności krajowych i zagranicznych,
  • weryfikacja i rozliczanie zaliczek,
  • potwierdzanie sald należności i zobowiązań, uzgadnianie rozrachunków, wyjaśnianie zaistniałych różnic,
  • przygotowywanie sprawozdań i deklaracji wymaganych przepisami.

WYMAGANIA:

  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: rachunkowość, ekonomia),
  • praktyczna znajomość zasad rachunkowości, przepisów podatkowych CIT oraz przepisów podatkowych VAT w transakcjach krajowych i zagranicznych (UE i poza UE),
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych w systemie komputerowym Comarch ERP Optima oraz Comarch XL,
  • bardzo dobra organizacja pracy (dokładność, systematyczność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków).

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pracę w godzinach 08.00 – 16.00.

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • utrzymanie terenów zielonych (koszenie trawy, plewienie),
  • wykonywanie prac porządkowych w części produkcyjno – serwisowej budynku oraz na przylegającym terenie,
  • mycie maszyn i urządzeń przeznaczonych do naprawy,
  • wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych.

WYMAGANIA:

  • chęć do pracy, rzetelność,
  • umiejętność posługiwania się kosiarką, wiertarką itp.,
  • zamiłowanie do majsterkowania – mile widziane.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w okresie wakacyjnym tj.: czerwiec – wrzesień (długość okresu zatrudnia zależy od zainteresowanej osoby – może to być tylko miesiąc, dwa, trzy lub cztery miesiące),
  • dni / godziny pracy do ustalenia (standardowo pracujemy pn. – pt. od 08.00 – do 16.00),
  • niezbędne narzędzia,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze,
  • forma zatrudnienia: umowa zlecenia.

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.

DOŁĄCZ DO NAS

Od początku swojego istnienia firma Weindich sp. z o.o. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.