AKTUALNE OFERTY PRACY (Grudzień 2021)

DZIAŁ HANDLOWY

Kierownik Działu Sprzedaży HoReCa (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej oraz marketingowej firmy w zakresie obsługi rynku HoReCa,
  • tworzenie budżetu przychodowo-kosztowego, odpowiedzialność za jego realizację,
  • realizacja celów sprzedażowych w zakresie sprzedaży profesjonalnego wyposażenia oraz usług dla branży gastronomii,
  • efektywne zarządzanie podległym zespołem,
  • aktywne rozwijanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami,
  • nadzór nad przygotowywaniem ofert i kontraktów handlowych,
  • analiza rynku, produktów i konkurencji,
  • zapewnienie spójnego i efektywnego systemu komunikacji wewnętrznej,
  • reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku.

OCZEKIWANIA:

  • bardzo dobra znajomość rynku HoReCa,
  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego w branży HoReCa,
  • doświadczenie w realizacji projektów związanych z kompleksowym projektowaniem, dostawą i montażem urządzeń gastronomicznych (o budżecie pow. 300 tys. zł),
  • dobra znajomość technologii produkcji i przygotowania żywności (restauracje),
  • wiedza z zakresu projektowania obiektów gastronomicznych (z uwzględnieniem systemu HACCP),
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym (określanie celów, delegowanie i realizacja zadań),
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • preferowane wykształcenie kierunkowe (gastronomiczne lub pokrewne),
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
  • pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer,
  • możliwość rozwoju osobistego.

Product Manager (technologie w przemyśle spożywczym) (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • budowanie i rozwój kanału sprzedaży technologii dedykowanych dla przemysłu spożywczego (przetwórstwo mięsne i inne) na terenie Polski,
  • analiza potrzeb, doradztwo techniczne i wsparcie dla klienta w zakresie zastosowania urządzeń przemysłowych,
  • odpowiedzialność za ustalenia z klientem: negocjacje umów, szkolenia, koordynacja dostawy, montażu, etc.,
  • odpowiedzialność za ustalanie warunków handlowych i polityki sprzedażowej z producentem urządzeń,
  • wsparcie działu handlowego w projektach sprzedażowych,
  • planowanie sprzedaży i analiza rynku.

OCZEKIWANIA:

  • znajomość rynku spożywczego, w szczególności przetwórstwa mięsnego,
  • znajomość technologii i urządzeń dla przemysłu spożywczego – będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w zarządzaniu produktem w szczególności budowanie/rozwój kanału sprzedaży (wraz z budżetowaniem) oraz wspieranie działu handlowego w projektach handlowych obejmujących dany produkt,
  • doświadczenie w negocjacjach handlowych dotyczących procesu budowania kanału sprzedaży (umowy z pośrednikami handlowymi) jak również sprzedaży bezpośredniej B2B,
  • samodzielność w działaniu i nastawienie na realizację celu,
  • obsługa pakietu MS Office (w zakresie sporządzania raportów, ofert i prezentacji),
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2) – warunek konieczny,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.

OFERUJEMY:

  • samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
  • szkolenia produktowe oraz ścisłą współpracę z producentem.

Doradca Handlowy ds. higieny (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w branżach wymagających utrzymania odpowiednich warunków higieny i czystości (np. zakłady przetwórstwa spożywczego, sklepy z żywnością, placówki medyczne, etc.),
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie asortymentu firm, m.in.:Vikan, Sterillair, Kohlhoff, Ecolab, drobnego sprzęt oraz odzieży roboczej,
  • specjalistyczne doradztwo w zakresie standardów i wymogów dot. standardów i utrzymania higieny – dobór odpowiednich urządzeń i asortymentu z oferty firmy,
  • ofertowanie, nadzorowanie procesu rejestracji i realizacji, weryfikacja dostępności towaru, monitoring realizacji dostaw,
  • rozwój rynku dla produktów z sektora higieny,
  • utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych z aktualnymi Klientami firmy,
  • bieżąca analiza bazy klientów, rynku i konkurencji,
  • realizacja ustalonych zadań handlowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość zagadnień z zakresu standardów higieny, utrzymania czystości,
  • doświadczenie na stanowisku handlowym, poparte wymiernymi efektami,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane kierunki: BHP, Biologia lub pokrewne,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy uzależniony od uzyskiwanych wyników,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość realizowania zadań w obrębie różnych branż.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego (części zamienne do maszyn i urządzeń) (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • kompleksowa obsługa sklepu internetowego, w szczególności:
    • obsługa zamówień,
    • obsługa płatności,
    • obsługa zwrotów i reklamacji,
  • realizacja i nadzór nad procesem sprzedaży online,
  • rozwój oferty produktowej sklepu,
  • dbałość o prawidłowe działanie platformy sklepu oraz proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia jego funkcjonowania,
  • monitoring konkurencji i stała analiza sytuacji na rynku.

OCZEKIWANIA:

  • min. roczne doświadczenie w prowadzeniu oraz rozwijaniu internetowego kanału sprzedaży,
  • dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu, orientacja na cel,
  • znajomość podzespołów/części zamiennych do maszyn i urządzeń wykorzystywanych w branży spożywczej lub/i gastronomicznej będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
  • pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • możliwość rozwoju osobistego.

Projektant (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • tworzenie projektów funkcjonalno-użytkowych lokali gastronomicznych,
  • przygotowywanie wizualizacji 3D,
  • inwentaryzacja obiektu pod kątem gastronomii,
  • ustalenie wytycznych dla branży elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej oraz budowlanej,
  • konsultacje z podmiotami trzecimi (Sanepid, architekci),
  • kosztorysowanie projektów,
  • koordynowanie pracy przy realizacji projektu.

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w projektowaniu,
  • mile widziana znajomość wymogów Sanepid w zakresie gastronomii,przepisów technicznych oraz systemu HACCP,
  • bardzo dobra obsługa komputera w tym doświadczenie w projektowaniu w AutoCAD (znajomość innych programów będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętność koordynowania pracy w trakcie realizacji projektu,
  • prawo jazdy kat.B.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź na zasadach B2B,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń – podstawa oraz premia,
  • możliwość realizacji nietuzinkowych projektów, a tym samym możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia w zakresie technologii gastronomicznych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

MARKETING

Specjalista ds. Marketingu (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • prowadzenie działań marketingowych budujących markę firmy oraz wspierających pracę Działu Handlowego,
  • obsługa profilów społecznościowych firmy: Facebook, YouTube, LinkedIn,
  • tworzenie filmów reklamowych i podcastów,
  • zarządzanie platformami mediów społecznościowych,
  • monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań.

WYMAGANIA:

  • minimum 2-letnie, praktycznedoświadczenie w przygotowywaniu strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych tj.: Facebook, LinkedIn,
  • umiejętność tworzenia filmów reklamowych i podcastów,
  • znajomość narzędzi / programów graficznych pozwalających na realizację zadań,
  • zdolność nieszablonowego myślenia, dynamika w działaniu i kreatywność,
  • skuteczność we współpracy z klientem wewnętrznym – Dział Handlowy,
  • lekkie pióro i umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • znajomość specyfiki branży gastronomicznej / przetwórczej będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • szansę wdrażania własnych pomysłów i samodzielnej realizacji wielu ciekawych zadań,
  • niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon.

DZIAŁ LOGISTYKI

Specjalista ds. zaopatrzenia (Chorzów)

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • optymalizacja łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu, negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych, ocena alternatyw, kontrola terminowości i jakości dostaw,
  • analiza rotacji towarów magazynowych, utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży,
  • analiza krajowych i zagranicznych dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu,
  • negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami,
  • poszukiwanie nowych/alternatywnych dostawców w kraju jak i za granicą (poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki,
  • planowanie i kontrola wysyłek do odbiorców,
  • wprowadzanie/generowanie w systemie dokumentów związanych z zamówieniami i dostawami, wprowadzanie i tworzenie indeksów towarowych,
  • porządkowanie/utrzymywanie określonego porządku w kartotece towarowej oraz dokumentacji zaopatrzeniowej,
  • sporządzanie zestawień, analiz na potrzeby spółki.

Wymagania:

  • minimum 2- letnie doświadczenie analogicznym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • mile widziana znajomość programu Comarch XL,
  • dobra obsługa komputera MS Office w szczególności MS Excel,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysokie zaangażowanie, koncentracja na zadaniach i realizowaniu celów, konsekwencja i zdecydowanie, umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • pracę w systemie poniedziałek – piątek w godz. 08.00-16.00.

Lider Magazynu (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • koordynowanie pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie procesem dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa materiałów,
  • rejestracja przepływów magazynowych w dedykowanym systemie,
  • kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami,
  • pakowanie oraz przygotowywanie towaru do wysyłki,
  • udział w inwentaryzacjach i pozostałe prace magazynowe,
  • współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi,
  • optymalizacja procesów magazynowych.

WYMAGANIA:

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera / lidera / koordynatora,
  • dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość obsługi komputera,
  • łatwość budowania relacji interpersonalnych,
  • zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • różnorodne, odpowiedzialne zadania,
  • przyjazną atmosferę.

Magazynier (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • przyjmowanie dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa materiałów,
  • rejestracja przepływów magazynowych w dedykowanym systemie,
  • kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami,
  • pakowanie oraz przygotowywanie towaru do wysyłki,
  • udział w inwentaryzacjach i inne prace magazynowe.

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera,
  • dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość obsługi komputera,
  • zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy (PN-PT 08.00 – 16.00),
  • różnorodne, odpowiedzialne zadania,
  • przyjazną atmosferę.

Młodszy specjalista ds. przygotowania i weryfikacji danych (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • przegląd i analiza danych ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych,
  • weryfikacja cen, indeksów towarów oraz innych danych biznesowych,
  • sporządzanie cenników dla działu handlowego i klientów,
  • kontrola kosztów zakupu towarów,
  • przygotowywanie kalkulacji sprzedaży,
  • wprowadzanie danych do systemu, prowadzanie analiz oraz tworzenie raportów,
  • rozwijanie dostosowanych do potrzeb klienta wewnętrznego sposobów wizualizacji wyników analizy danych.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe lub status studenta ostatnich lat studiów – preferowane kierunki: statystyka, ekonometria, matematyka, ekonomia, finanse, analityka gospodarcza,
  • umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji,operowania na liczbach i wyciągania logicznych wniosków,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel,
  • znajomość SQL i baz danych,
  • atutem będzie znajomość systemów ERP (w szczególności Comarch XL).

OFERUJEMY:

  • profesjonalne szkolenie na stanowisku pracy,
  • stabilną pracę na pełny etat (możliwa część etatu),
  • jednozmianowy tryb pracy (poniedziałek – piątek w godz.: 08.00-16.00),
  • niezbędne narzędzia,
  • pracę w przyjaznym zespole.

DZIAŁ PRODUKCJI I SERWISU

Konstruktor maszyn i urządzeń (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • konstruowanie maszyn i urządzeń do przemysłu mięsnego i gastronomii,
  • konstruowanie linii technologicznych oraz konstrukcji pomocniczych,
  • wprowadzanie zmian w istniejących projektach, maszynach i urządzeniach,
  • sporządzanie dokumentacji i specyfikacji projektów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
  • stała współpraca z klientami/odbiorcami produktów polegająca na wspólnym poszukiwaniu efektywnych rozwiązań oraz analizowaniu końcowego produktu,
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie,
  • podejmowanie działań mających na celu obniżanie kosztów oraz ciągłą poprawę jakości produktów oferowanych przez Spółkę.

OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowana budowa maszyn lub pokrewne),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość Solid Works, MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej,
  • samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy,
  • gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji, kreatywność.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku,
  • możliwość realizowania atrakcyjnych projektów w Dziale Badawczo – Rozwojowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży.

Serwisant urządzeń chłodniczych (Chorzów)

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • realizacja napraw, konserwacji oraz przeglądów urządzeń chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii typu: lady, szafy, komory chłodnicze imroźnicze, kostkarki i wytwornice lodu itp.,
  • doradztwo techniczne,
  • montaż oraz uruchomienia systemów i urządzeń,
  • prowadzenie ewidencji gazów chłodniczych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia elektryczne G1 – SEP do 1,0 kV, energetyczne G2, lutowacza wykonującego lutowanie twarde, napełniania przenośnych zbiorników ciśnieniowych,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, chłodnik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Serwisant urządzeń przemysłowych dla branży spożywczej i gastronomii (Chorzów)

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • diagnozowanie oraz realizacja napraw urządzeń przemysłowych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • dokonywanie konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
  • doradztwo techniczne,
  • instalowanie oraz programowanie systemów i urządzeń,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych oraz systemów automatyki przemysłowej stosowanych w przemyśle spożywczym
    i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia SEP – eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci do 1,0 kV,
  • mile widziana umiejętność programowania sterowników PLC,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, energetyk, mechatronik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

ADMINISTRACJA I INNE

Inne - pozostałe stanowiska

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.

DOŁĄCZ DO NAS

 

Od początku swojego istnienia firma Weindich Sp. J. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.