AKTUALNE OFERTY PRACY (Maj 2021)

Specjalista ds. zaopatrzenia (Chorzów)

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • optymalizacja łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu, negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych, ocena alternatyw, kontrola terminowości i jakości dostaw,
  • analiza rotacji towarów magazynowych, utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży,
  • analiza krajowych i zagranicznych dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu,
  • negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami,
  • poszukiwanie nowych/alternatywnych dostawców w kraju jak i za granicą (poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki,
  • planowanie i kontrola wysyłek do odbiorców,
  • wprowadzanie/generowanie w systemie dokumentów związanych z zamówieniami i dostawami, wprowadzanie i tworzenie indeksów towarowych,
  • porządkowanie/utrzymywanie określonego porządku w kartotece towarowej oraz dokumentacji zaopatrzeniowej,
  • sporządzanie zestawień, analiz na potrzeby spółki.

Wymagania:

  • minimum 2- letnie doświadczenie analogicznym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • mile widziana znajomość programu Comarch XL,
  • dobra obsługa komputera MS Office w szczególności MS Excel,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysokie zaangażowanie, koncentracja na zadaniach i realizowaniu celów, konsekwencja i zdecydowanie, umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • pracę w systemie poniedziałek – piątek w godz. 08.00-16.00.

Kierownik Działu Sprzedaży HoReCa (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej oraz marketingowej firmy w zakresie obsługi rynku HoReCa,
  • tworzenie budżetu przychodowo-kosztowego, odpowiedzialność za jego realizację,
  • realizacja celów sprzedażowych w zakresie sprzedaży profesjonalnego wyposażenia oraz usług dla branży gastronomii,
  • efektywne zarządzanie podległym zespołem,
  • aktywne rozwijanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami,
  • nadzór nad przygotowywaniem ofert i kontraktów handlowych,
  • analiza rynku, produktów i konkurencji,
  • zapewnienie spójnego i efektywnego systemu komunikacji wewnętrznej,
  • reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku.

OCZEKIWANIA:

  • bardzo dobra znajomość rynku HoReCa,
  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego w branży HoReCa,
  • doświadczenie w realizacji projektów związanych z kompleksowym projektowaniem, dostawą i montażem urządzeń gastronomicznych (o budżecie pow. 300 tys. zł),
  • dobra znajomość technologii produkcji i przygotowania żywności (restauracje),
  • wiedza z zakresu projektowania obiektów gastronomicznych (z uwzględnieniem systemu HACCP),
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym (określanie celów, delegowanie i realizacja zadań),
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • preferowane wykształcenie kierunkowe (gastronomiczne lub pokrewne),
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
  • pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer,
  • możliwość rozwoju osobistego.

Specjalista ds. e-commerce (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • tworzenie i realizacja strategii rozwoju internetowej platformy sprzedażowej (sklep internetowy),
  • realizacja samodzielnych działań opartych na: content marketing, SEO, SEM,
  • planowanie i realizacja kampanii PPC (Google Ads, FB Ads.),
  • monitoring oraz analiza/optymalizacja podejmowanych działań/kampanii PPC, SEM, SEO,
  • realizacja i nadzór nad procesem sprzedaży online, rozwój oferty produktowej sklepu,
  • dbałość o prawidłowe działanie platformy sklepu oraz proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia jego funkcjonowania i efektywności,
  • prowadzenie sprzedaży na portalach aukcyjnych Allegro, OLX,
  • monitoring konkurencji i stała analiza sytuacji na rynku,
  • analiza działania z uwzględnieniem statystyk Google Analytics, korygowanie działań platformy na podstawie analizy danych,
  • nadzór nad kosztami oraz budżetem reklamowym, optymalizacja zarządzania budżetem reklamowym.

OCZEKIWANIA:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze/rozwijaniu internetowych platform sprzedaży,
  • umiejętność analizy i interpretacji danych pod kątem narzędzia Google Analytics,
  • planowanie i realizacja działań na podstawie danych analitycznych,
  • realizacja samodzielnych projektów w obszarach: content marketing, SEO, SEM, PPC,
  • biegła znajomość zagadnień z obszaru marketingu online (Google Ads, Linked In Ads, Facebook Ads, remarketing) oraz analityki internetowej,
  • znajomość narzędzi Google Tag Manager ( jak również Google Analytics, Keywordplanner, Google SearchConsole, Menedżer reklam Facebook),
  • dobra znajomość obowiązujących trendów marketingu internetowego, sprzedaży internetowej,
  • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów w szczególności w odniesieniu do zasad pozycjonowania i zwiększania efektywności stron www,
  • doświadczenie w realizacji internetowych kampanii marketingowych,
  • znajomość branży wyposażenia zakładów spożywczych i gastronomii będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
  • pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • możliwość rozwoju osobistego.

Projektant Technologii Gastronomicznych (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • tworzenie projektów funkcjonalno-użytkowych lokali gastronomicznych,
  • przygotowywanie wizualizacji 3D,
  • inwentaryzacja obiektu pod kątem gastronomii,
  • ustalenie wytycznych dla branży elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej oraz budowlanej,
  • konsultacje z podmiotami trzecimi (Sanepid, architekci),
  • sporządzanie opisów technologii dla danego obiektu wraz z kartami katalogowymi urządzeń,
  • kosztorysowanie projektów,
  • nadzór nad realizacją założeń budżetowych prowadzonych projektów,
  • koordynowanie pracy przy realizacji projektu.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie projektowe w obiektach gastronomicznych – min. 2 lata,
  • znajomość wymogów Sanepid w zakresie gastronomii,
  • znajomość przepisów technicznych, systemu HACCP,
  • bardzo dobra obsługa komputera w tym doświadczenie w projektowaniu w AutoCAD (znajomość innych programów będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętność koordynowania pracy w trakcie realizacji projektu,
  • prawo jazdy kat.B.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź na zasadach B2B,
  • atrakcyjny system wynagradzania – podstawa oraz premia,
  • możliwość realizacji nietuzinkowych projektów, a tym samym możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia w zakresie technologii gastronomicznych
  • niezbędne narzędzia pracy.

Doradca Technologiczno-Handlowy ds. Przemysłu Spożywczego (Chorzów / cała Polska)

Termin zatrudnienia: od zaraz
Komórka organizacyjna, dział: Handlowy
Podległość służbowa, ilość osób w zespole, osoba przełożona: Dyrektor ds. Handlowych
Miejsce świadczenia pracy: określony region Polski

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
  • budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • wsparcie technologiczne klientów w realizacji i optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo technologiczne i handlowe,
  • prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług,
  • samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu spożywczego,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku: Technolog, Kierownik zmiany, Brygadzista, Lider w branży przetwórstwa spożywczego (zakłady przetwórstwa rybnego i mięsnego, mleczarnie, piekarnie, cukrownie, wytwórnie soków i przetwórstwo warzywniczo-owocowe, zakłady cukiernicze),
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży,
  • chęć aktywnego działania,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę – umowa o pracę,
  • jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
  • narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer.

Konstruktor maszyn i urządzeń (Chorzów)

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie częścią Działu Produkcji, Badań i Rozwoju firmy Weindich. Odpowiedzialna będzie m.in. za tworzenie dedykowanych rozwiązań, które usprawniają procesy oraz podnoszą wydajność i efektywność linii technologicznych w zakładach przetwórstwa mięsnego i spożywczego.

Zadania realizowane na stanowisku:

  • konstruowanie maszyn i urządzeń do przemysłu mięsnego i gastronomii,
  • konstruowanie linii technologicznych oraz konstrukcji pomocniczych,
  • wprowadzanie zmian w istniejących projektach, maszynach i urządzeniach,
  • sporządzanie dokumentacji i specyfikacji projektów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
  • stała współpraca z klientami/odbiorcami produktów polegająca na wspólnym poszukiwaniu efektywnych rozwiązań oraz analizowaniu końcowego produktu,
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie,
  • podejmowanie działań mających na celu obniżanie kosztów oraz ciągłą poprawę jakości produktów oferowanych przez Spółkę.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowana budowa maszyn lub pokrewne),
  • min. 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość Solid Works, MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej,
  • samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy,
  • gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji, kreatywność.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie o gruntowanej pozycji na rynku (umowa o pracę / pełny etat),
  • możliwość realizowania atrakcyjnych projektów w Dziale Badawczo – Rozwojowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży,
  • konkurencyjne wynagrodzenie.

Lider Magazynu (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • koordynowanie pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie procesem dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa materiałów,
  • rejestracja przepływów magazynowych w dedykowanym systemie,
  • kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami,
  • pakowanie oraz przygotowywanie towaru do wysyłki,
  • udział w inwentaryzacjach i pozostałe prace magazynowe,
  • współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi,
  • optymalizacja procesów magazynowych.

WYMAGANIA:

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera / lidera / koordynatora,
  • dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość obsługi komputera,
  • łatwość budowania relacji interpersonalnych,
  • zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • różnorodne, odpowiedzialne zadania,
  • przyjazną atmosferę.

Elektryk - Automatyk (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • tworzenie schematów automatyki przemysłowej i budynkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wykonywanie układów elektrycznych automatyki przemysłowej i budynkowej (szafy sterownicze i układy elektryczne),
  • okresowa kontrola oraz inwentaryzacja obecnych instalacji budynkowych i automatyki przemysłowej,
  • diagnozowanie i usuwanie usterek maszyn i urządzeń przemysłowych oraz układów automatyki budynkowej.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w tworzeniu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,
  • doświadczenie w budowaniu schematów układów automatyki przemysłowej,
  • uprawnienia SEP eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci do 1kV,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • mile widziana znajomość SolidWorksElectrical,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki (technik elektryk, energetyk, mechatronik).

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Serwisant urządzeń chłodniczych (Chorzów)

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • realizacja napraw, konserwacji oraz przeglądów urządzeń chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii typu: lady, szafy, komory chłodnicze imroźnicze, kostkarki i wytwornice lodu itp.,
  • doradztwo techniczne,
  • montaż oraz uruchomienia systemów i urządzeń,
  • prowadzenie ewidencji gazów chłodniczych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia elektryczne G1 – SEP do 1,0 kV, energetyczne G2, lutowacza wykonującego lutowanie twarde, napełniania przenośnych zbiorników ciśnieniowych,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, chłodnik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Serwisant urządzeń przemysłowych dla branży spożywczej i gastronomii (Chorzów)

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • diagnozowanie oraz realizacja napraw urządzeń przemysłowych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • dokonywanie konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
  • doradztwo techniczne,
  • instalowanie oraz programowanie systemów i urządzeń,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych oraz systemów automatyki przemysłowej stosowanych w przemyśle spożywczym
    i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia SEP – eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci do 1,0 kV,
  • mile widziana umiejętność programowania sterowników PLC,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, energetyk, mechatronik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Pracownik budowlany (Chorzów)

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • prace tynkarskie, murarskie, glazurnicze,
  • wykonywanie robót malarskich,
  • montaż suchej zabudowy,
  • inne prace wykończeniowe.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość prac ogólnobudowlanych oraz umiejętność stosowania narzędzi,
  • sumienność, samodzielność, zaangażowanie i chęci do pracy,
  • poczucie odpowiedzialności za powierzone mienie – narzędzia, materiały.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Inne - pozostałe stanowiska

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.

DOŁĄCZ DO NAS

 

Od początku swojego istnienia firma Weindich Sp. J. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.