AKTUALNE OFERTY PRACY ( 2024)
DZIAŁ HANDLOWY
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- bieżąca koordynacja oraz rozbudowa kanału dystrybucji hurtowej dlaprzemysłu spożywczego oraz branży gastronomicznej,
- pozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi,
- wsparcie dystrybutorów w realizacji procesów sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacja produktów u klienta końcowego,
- budowanie strategii rozwoju rynku i grup produktowych jak również, ustalaniei wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
- współtworzenie z zarządem spółki celów sprzedażowych dla kanału dystrybucyjnego,
- przygotowanie budżetu i realizacja budżetu przychodowo-kosztowego,
- sporządzanie planów marketingowych i ich realizacja.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w zakresie budowania kanału dystrybucji hurtowej (ustalanie warunków handlowych, logistycznych oraz aktywności promocyjnych),
- mile widziana znajomość technologii związanych z przetwórstwem spożywczym lub/i gastronomią,
- doświadczenie z zakresu wprowadzania produktów na rynek i/lub zwiększania udziału przedsiębiorstwa w rynku,
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej związanej z rozwojemrynku i grup produktowych,
- umiejętność planowania i realizacji działań operacyjnych wynikających z przyjętej strategii,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wnioskowania na podstawie zgromadzonych danych,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
- niezbędna wiedza techniczna z zakresu budowy i działania maszyn przemysłowych oraz całych linii technologicznych,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z kontrahentami,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- realizację zadań w ustalonym rejonie,
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
- udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
- niezbędne narzędzia pracy.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
- analiza potrzeb obecnych i potencjalnych klientów spółki w zakresie zastosowania maszyn i technologii,
- budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- analiza rynku dotycząca trendów i potencjału sprzedaży maszyn i urządzeń dla branży przetwórstwa mięsnego,
- budowanie strategii rozwoju rynku i produktów jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
- wsparcie technologiczne klientów w realizacji i optymalizacji procesów produkcyjnych,
- samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
- realizacja założonych celów sprzedażowych.
WYMAGANIA:
- znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu spożywczego,
- doświadczenie w pracy w branży przetwórstwa spożywczego (zakłady przetwórstwa mięsnego i rybnego, mleczarnie, piekarnie, cukrownie, wytwórnie soków, przetwórstwo warzywno-owocowe, zakłady cukiernicze),
- samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- chęć aktywnego działania,
- gotowość do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
- mile widziane wykształcenie kierunkowe: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka,
- znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- realizację zadań w ustalonym rejonie,
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
- udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
- niezbędne narzędzia pracy.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- współtworzenie z zarządem spółki celów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych) dla maszyn i urządzeńmarki TREIF (kostkownice, krajalnice, kotleciarki),
- analiza rynku dotycząca potencjału sprzedaży maszyn i urządzeń dla branży przetwórstwa spożywczego,
- analiza potrzeb obecnych i potencjalnych klientów spółki w zakresie zastosowania maszyn i technologii przetwórstwa spożywczego,
- budowanie strategii rozwoju rynku i produktu dla ww. urządzeń jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
- tworzenie usług komplementarnych dla wdrożonych i oferowanych linii technologicznych,
- przygotowanie i realizacja budżetu przychodowo-kosztowego,
- ustalanie polityki cenowej,
- sporządzanie planów marketingowych i ich realizacja.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek i/lub zwiększania udziału przedsiębiorstwa w rynku polskim,
- znajomość technologii związanych z przetwórstwem spożywczym,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej w szczególności związanej z rozwojem produktu i rozwojem rynku,
- planowanie i realizacja działań operacyjnych wynikających z przyjętej strategii,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.
OFERUJEMY:
- samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
- szkolenia produktowe oraz ścisłą współpracę z producentem,
- niezbędne narzędzia pracy.
W związku z rozwojem obszaru doradczo handlowego w spółce poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy (umowa o pracę) bądź współpracą (B2B) w zakresie rozwoju technologii i wsparcia merytorycznego naszych Klientów zlokalizowanych na terenie całego kraju.
ZAKRES ZADAŃ PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI:
- udział w budowaniu działu spółki specjalizującego się w procesach ubojowych i rozbiorowych,
- przygotowanie oferty oraz kształtowanie kompetencji umożliwiających kompleksową obsługę handlową i serwisową zakładów ubojowych,
- doradztwo w zakresie optymalizacji i ulepszania linii ubojowych,
- specjalistyczne wsparcie działu handlowego w realizacji projektów z zakresu sprzedaży urządzeń ubojowych,
- wsparcie merytoryczne przy budowie nowych urządzeń i technologii stosowanych w procesie uboju zwierząt rzeźnych,
- prowadzenie pokazów i testów urządzeń ubojowych.
OCZEKIWANIA:
- specjalistyczna wiedza – rozumienie i znajomość procesów uboju zwierząt rzeźnych,
- mile widziane doświadczenie w pracy w zakładzie ubojowym,
- znajomość urządzeń i technologii wykorzystywanych w procesie uboju,
- świadomość znaczenia norm i przepisów dotyczących dobrostanu zwierząt oraz gotowość do ich respektowania,
- prawo jazdy kat. Bi gotowość do odbywania wizyt u klientów.
OFERUJEMY:
- możliwość rozwoju zawodowego we wskazanym obszarze,
- wdrożenie oraz system szkoleń,
- miejsce pracy (region) – do uzgodnienia z Dyrektorem Handlowy w zależności od miejsca zamieszkania,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub współpracę B2B,
- atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze + wynagrodzenie prowizyjne),
- nastawienie na długofalową współpracę,
- narzędzia: samochód, komputer, telefon.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
- analiza potrzeb obecnych i potencjalnych klientów spółki w zakresie zastosowania wyposażenia gastronomicznego,
- budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również, aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,
- analiza rynku dotycząca trendów i potencjału sprzedaży wyposażenia dla gastronomii,
- budowanie strategii rozwoju rynku i produktów jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
- wsparcie techniczne klientów w doborze maszyn i urządzeń,
- ścisła współpraca z Projektantką wnętrz gastronomicznych w celu optymalizacji doboru rozwiązań dla klienta,
- samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
- realizacja założonych celów sprzedażowych.
WYMAGANIA:
- znajomość specyfiki funkcjonowania branży gastronomicznej,
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży maszyn i urządzeń dla gastronomii,
- udział w realizacji projektów wyposażania wnętrz gastronomicznych,
- zorientowanie na realizację celów,
- dobra organizacja pracy, samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- gotowość do odbywania podróży służbowych,
- mile widziane wykształcenie gastronomiczne lub pokrewne,
- prawo jazdy kategorii B.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- realizację zadań w ustalonym rejonie,
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
- udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
- niezbędne narzędzia pracy.
DZIAŁ E-COMMERCE
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- współtworzenie i edycja kart produktowych w sklepach internetowych na platformie PrestaShop i Selly (wprowadzanie nowych produktów do sklepu, edycja istniejących opisów, aktualizacją zdjęć, uzupełnianie komplementarne oferty, tworzenie promocji cenowych i rabatów dla segmentu B2B),
- uzupełnianie parametrów SEO do kategorii produktowych i artykułów blogowych,
- pisanie i redagowanie artykułów blogowych,
- wsparcie przy tworzeniu grafik (obsługa programu Adobe Photoshop),
- rozbudowywanie kategorii produktowych oraz ułatwianie wyszukiwania towarów proponowanych,
- organizacja i analiza promowania produktów poprzez Allegro,
- współpraca z działem serwisu pod względem aktualizacji oferty części zamiennych w sklepie internetowym,
- przygotowywanie stron informacyjnych w sklepach internetowych i nadzór nad prezentacją marek,
- wsparcie przy bieżących działaniach operacyjnych w dziale eCommerce,
- tworzenie treści w oparciu o sztuczną inteligencję.
WYMAGANIA:
- znajomość programu Microsoft Excel – analiza danych, porównanie arkuszy,
- znajomość programu Adobe Photoshop – edycja zdjęć produktowych, bannerów, grafik,
- język angielski lub niemiecki na poziomie średniozaawansowanym,
- doświadczenie w sprzedaży internetowej lub obsłudze klienta B2B,
- doświadczenie w obsłudze paneli CMS sklepów internetowych,
- znajomość podstaw języka HTML i CSS,
- wykształcenie średnie/wyższe.
Mile widziane:
- znajomość programu kasowo-magazynowego Comarch XL lub Comarch Optima,
- znajomość CMS Prestashop i Selly,
- umiejętność robienia zdjęć produktowych,
- znajomość obsługi WordPress.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pracę stacjonarną w godzinach 08.00 – 16.00,
- szkolenie z zakresu obsługi programu Comarch XL,
- szkolenie z systemu CMS PrestaShop,
- szkolenie z obsługi programu Adobe Photoshop.
DZIAŁ MARKETINGU
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- opracowanie i realizacja strategii obecności marki w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik-Tok,
- planowanie harmonogramu publikacji oraz dbanie o jego regularną realizację,
- planowanie i realizacja płatnych kampanii reklamowych,
- przygotowywanieangażujących treści marketingowych i handlowych–posty, wpisy blogowe, video,
- administrowanie treściami w mediach społecznościowych oraz zarządzanie społecznością online,
- monitorowanie trendów i analiza danych dotycząca zaangażowania uczestników,
- optymalizacja działań,
- raportowanie wyników, udział w tworzeniu rekomendacji dalszych aktywności w ramach oferty.
WYMAGANIA:
- minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych dla zakładów produkcyjnych, firm technologicznych lub/i przemysłowych,
- doświadczenie w realizowaniu kampanii w mediach społecznościowych o charakterze sprzedażowym,
- umiejętność dotarcia zarówno doklienta biznesowego (B2B) jak i klienta indywidualnego (B2C),
- doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w portalach takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i Tik-Tok,
- doskonała znajomość zasad pisowni języka polskiego,
- znajomość narzędzi umożliwiających realizowanie bieżących zadań,
- umiejętność analizy danych i wnioskowania,
- znajomość trendów obowiązujących w mediach społecznościowych i umiejętność wykorzystywania ich w bieżącej pracy,
- pomysłowość, samodzielność, proaktywność w działaniu,
- odpowiedzialność za powierzone zadania, dbanie o detale i skuteczne rozwiązywanie problemów,
- dobra organizacja pracy i terminowość,
- umiejętność szybkiego i elastycznegoreagowania na zmieniające się warunki i wyzwania,
- zainteresowanie obszarem technologii dla gastronomii lub/i przemysłu spożywczego będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- pracę na samodzielnym stanowisku,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pracę stacjonarną w godzinach 08.00 – 16.00,
- możliwość rozwoju zawodowegow branży technologii spożywczych i gastronomicznych.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- wspieranie zespołu marketingowego oraz e-commerce w bieżących zadaniach:
- tworzenie treści marketingowych oraz opisów produktów,
- przygotowywanie grafik do druku,
- redagowanie broszur, katalogów, ulotek we współpracy z działem handlowym,
- współudział w organizowaniu eventów i targów,
- wsparcie przy organizacji sesji zdjęciowych,
- organizowanie materiałów promocyjnych,
- monitorowanie trendów i analiza podejmowanych działań.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe zdobyte na kierunkach: Marketing, E-marketing, Marketing i sprzedaż, Marketing i komunikacja rynkowa bądź nauka na ostatnim roku studiów,
- zaangażowanie i chęć rozwoju w obszarze marketingu,
- mile widziana podstawowa znajomość programów graficznych(Photoshop, Ilustrator lub innych) oraz narzędzijak np.: WordPress, Google Ads, Meta Ads, HTML,SEO,
- proaktywność w działaniu,
- odpowiedzialność za powierzone zadania, dbanie o detale,
- dobra organizacja pracy i terminowość,
- umiejętność szybkiego i elastycznegoreagowania na zmieniające się warunki i wyzwania,
- zainteresowanie obszarem technologii dla gastronomii lub/i przemysłu spożywczego będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na pełny etat w ramach umowy o pracę bądź umowę zlecenie w przypadku osoby uczącej się (elastyczne godziny pracy dostosowane do planu zajęć),
- możliwość rozwoju zawodowegow obszarze marketingu w firmie oferującej technologie spożywczych i gastronomiczne.
DZIAŁ LOGISTYKI
DZIAŁ BADAŃ I ROZWOJU
DZIAŁ PRODUKCJI I SERWISU
ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- diagnozowanie oraz bieżące naprawy maszyn i urządzeń stosowanych w przemyśle spożywczym (w szczególności mięsnym)i gastronomii,
- montowanie rozdzielnic i szaf sterowniczych,
- instalacjakabli energetycznych i sterowniczych,
- przeprowadzanie regularnych przeglądów i konserwacji maszyn i urządzeń,
- współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów produkcyjnych,
- szkolenie personelu z obsługi oraz konserwacjizamontowanych maszyn i urządzeń.
WYMAGANIA:
- wykształcenie techniczne, preferowane kierunki: automatyka, elektrotechnika, mechatronika,
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w przemyśle spożywczym,
- znajomość sterowników PLC (Siemens, Mitsubishi itp.),
- umiejętność czytania schematów elektrycznych,
- uprawnieniaSEP co najmniej do 1kV – elektromonter,
- zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- jednozmianowy tryb pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- szkolenia oraz wsparcie techniczne,
- przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- diagnozowanie oraz realizacja napraw urządzeń przemysłowych stosowanych w przemyśle spożywczym,
- dokonywanie konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
- doradztwo techniczne,
- instalowanie oraz programowanie systemów i urządzeń,
- prowadzeniedokumentacji technicznej,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i systemów automatyki,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- mile widziane wykształcenie w zakresie: technik elektryk, energetyk, mechatronik.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- jednozmianowy tryb pracy,
- narzędzia niezbędne do pracy.
ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- realizacja napraw, konserwacji oraz przeglądów urządzeń chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii typu: lady, szafy, komory chłodnicze imroźnicze, kostkarki i wytwornice lodu itp.,
- doradztwo techniczne,
- montaż oraz uruchomienia systemów i urządzeń,
- prowadzenie ewidencji gazów chłodniczych,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych,
- uprawnienia elektryczne G1 – SEP do 1,0 kV, energetyczne G2, lutowacza wykonującego lutowanie twarde, napełniania przenośnych zbiorników ciśnieniowych,
- wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, chłodnik,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
- prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- jednozmianowy tryb pracy,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.
ADMINISTRACJA I INNE
ZAKRES OBOWIAZKÓW:
- utrzymanie terenów zielonych (koszenie trawy, plewienie),
- wykonywanie prac porządkowych w części produkcyjno – serwisowej budynku oraz na przylegającym terenie,
- mycie maszyn i urządzeń przeznaczonych do naprawy,
- wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych.
WYMAGANIA:
- chęć do pracy, rzetelność,
- umiejętność posługiwania się kosiarką, wiertarką itp.,
- zamiłowanie do majsterkowania – mile widziane.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w okresie wakacyjnym tj.: czerwiec – wrzesień (długość okresu zatrudnia zależy od zainteresowanej osoby – może to być tylko miesiąc, dwa, trzy lub cztery miesiące),
- dni / godziny pracy do ustalenia (standardowo pracujemy pn. – pt. od 08.00 – do 16.00),
- niezbędne narzędzia,
- środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze,
- forma zatrudnienia: umowa zlecenia.
Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.
DOŁĄCZ DO NAS
Od początku swojego istnienia firma Weindich sp. z o.o. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.
Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.
Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.