AKTUALNE OFERTY PRACY (Listopad 2020)

Kierownik Zespołu Handlowego (maszyny i urządzenia dla sektora HoReCa) (Chorzów)

OBOWIĄZKI:

  • budowanie i realizacja strategii sprzedażowej oraz marketingowej firmy,
  • efektywne zarządzanie podległym zespołem,
  • aktywne rozwijanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami,
  • nadzór nad przygotowywaniem ofert i kontraktów handlowych,
  • analiza rynku, produktów i konkurencji,
  • zarządzanie budżetem sprzedaży oraz skuteczne reagowanie na negatywne odchylenia od założonego planu,
  • zapewnienie spójnego i efektywnego systemu komunikacji wewnętrznej,
  • reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w realizacji celów sprzedażowych w sektorze HoReCa (sprzedaż maszyn i urządzeń),
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym,
  • praktyczna znajomość produktów i ich zastosowań w branży,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • preferowane wykształcenie kierunkowe (gastronomiczne lub pokrewne),
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
  • pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • narzędzia pracy: telefon, tablet, samochód, komputer,
  • możliwość rozwoju osobistego.

Doradca Technologiczno-Handlowy ds. Przemysłu Spożywczego (Chorzów / cała Polska)

Termin zatrudnienia: od zaraz
Komórka organizacyjna, dział: Handlowy
Podległość służbowa, ilość osób w zespole, osoba przełożona: Dyrektor ds. Handlowych
Miejsce świadczenia pracy: określony region Polski

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
  • budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • wsparcie technologiczne klientów w realizacji i optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo technologiczne i handlowe,
  • prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług,
  • samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu spożywczego,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku: Technolog, Kierownik zmiany, Brygadzista, Lider w branży przetwórstwa spożywczego (zakłady przetwórstwa rybnego i mięsnego, mleczarnie, piekarnie, cukrownie, wytwórnie soków i przetwórstwo warzywniczo-owocowe, zakłady cukiernicze),
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży,
  • chęć aktywnego działania,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę – umowa o pracę,
  • jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
  • narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer.

Doradca Techniczno-Handlowy (narzędzia tnące dla przemysłu spożywczego) (Chorzów / cała Polska)

Termin zatrudnienia: od zaraz
Komórka organizacyjna, dział: Handlowy
Podległość służbowa, ilość osób w zespole, osoba przełożona: Dyrektor ds. Handlowych
Miejsce świadczenia pracy: określony region Polski

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • dobór i sprzedaż narzędzioraz części zamiennych zgodnych z zapotrzebowaniem klientów,
  • sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji,
  • monitorowanie potrzeb klientów,
  • koordynacja zamówień,
  • utrzymywanie relacji handlowych z klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • realizacja planów sprzedażowych.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie minimum średnie techniczne (preferowany kierunek mechanika, budowa maszyn),
  • doświadczenie w branży spożywczej w obsłudze maszyn i urządzeń,
  • doświadczenie w sprzedaży urządzeń i części zamiennych dla przemysłu spożywczego,
  • zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
  • sumienność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań – prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz system premii,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • pracę w przyjaznej atmosferze – tworzymy zespół nastawiony na długofalowe relacje.

Doradca techniczny ds. Przemysłu Mięsnego (Technolog Żywności - cała Polska)

Stanowisko Doradcy technicznego w przemyśle przetwórstwa mięsnego łączy w sobie elementy pracy reprezentanta handlowego będącego jednocześnie doradcą w zakresie technologii oraz opiekunem biznesowym klientów kluczowych. Wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia (m.in. samochód, laptop i telefon). Będziesz mógł uczestniczyć w licznych szkoleniach produktowych, które pozwolą na łatwiejsze przyswojenie wiedzy na temat asortymentu oraz technologii które oferujemy. Bardzo istotna jest umiejętność nawiązywania relacji B2B i indywidualnego podejścia do pojawiających się zapytań i problemów całej branży. Osoby pracujące na tym stanowisku to często technolodzy i pasjonaci technologii. To dobre stanowisko dla pracowników zakładów przetwórstwa spożywczego z odpowiednią wiedzą praktyczną, którzy chcą realizować się w handlu.

Będziesz odpowiedzialny(a) między innymi za:

  • Rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług;
  • Rozwój  relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
  • Kompleksową obsługę Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu i technologii;
  • Prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług;
  • Realizację założonych celów sprzedażowych;
  • Samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych;

Oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomości specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu mięsnego i/lub spożywczego;
  • Samodzielności i sumienność w realizacji zadań;
  • Zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych;
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomości produktów i ich zastosowań w branży;
  • Chęci aktywnego działania;
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych;
  • Prawa jazdy kategorii B;

Mile widziane będą:

  • Wykształcenie kierunkowe (przetwórstwo żywności lub mięsa);
  • Doświadczenie w działaniach handlowych w branży przetwórstwa mięsnego i produkcji żywności;

Zaoferujemy Ci:

  • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę na pełny etat;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia);
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
  • Udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych;
  • Dofinansowanie do studiów podyplomowych lub szkoleń specjalistycznych;
  • Narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer;

Specjalista ds. Handlowych – HoReCa / Gastronomia (Chorzów / cała Polska)

OBOWIĄZKI:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z już istniejącymi;
  • Rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług;
  • Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu;
  • Prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług;
  • Realizacja celów sprzedażowych;
  • Samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych;
  • Analiza rynku, produktów i konkurencji;
  • Reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w działaniach handlowych w branży gastronomicznej (dostawy wyposażenia dla HoReCa);
  • Wykształcenie kierunkowe (gastronomiczne lub pokrewne);
  • Samodzielność i sumienność w realizacji zadań;
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Umiejętność rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży;
  • Chęć aktywnego działania;
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych;
  • Prawo jazdy kategorii B;

OFERUJEMY:

  • Samodzielną pracę w dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę;
  • Jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń;
  • Narzędzia pracy: telefon, tablet, samochód, komputer;
  • Liczne szkolenia produktowe;
  • Dostęp do Centrum Kulinarnego;
  • Możliwość rozwoju osobistego;

Młodszy specjalista ds. sprzedaży w biurze obsługi klienta (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • sprawna obsługa Klienta na sali sprzedażyoraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę towarów,
  • przygotowywanie ofert dla Klientów, tworzenie zleceń sprzedaży,
  • praca z asortymentem: zatowarowanie, dbałość o ekspozycję i porządek w sklepie,
  • bieżący kontakt z Klientem, podtrzymywanie relacji handlowych,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • praca w systemie ERP,
  • sporządzanie zestawień, raportów, analiz,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane doświadczenie w pracy na sali sprzedaży),
  • doświadczenie w sprzedaży asortymentu dla branży gastronomicznej / HoReCa będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość obsługi komputera: MS Office, systemy klasy ERP,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu długotrwałych relacji handlowych,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • rzetelność, dobra organizacja pracy.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku,
  • warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności (wynagrodzenie podstawowe + premia),
  • przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Specjalista ds. marketingu i mediów społecznościowych (Chorzów)

Termin zatrudnienia: od zaraz
Miejsce świadczenia pracy: Chorzów – siedziba firmy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • prowadzenie działań marketingowych budujących markę firmy Weindich oraz wspierających pracę Działu Handlowego,
  • budowanie i wdrażanie strategii mediów społecznościowych takich jak: Twitter, Facebook, Instagram, fora internetowe,
  • tworzenie filmów reklamowych i podcastów,
  • zarządzanie platformami mediów społecznościowych,
  • monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań.

WYMAGANIA:

  • minimum 2-letnie, praktyczne doświadczenie w przygotowywaniu strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych tj.: Facebook, Instagram i Twitter,
  • umiejętność tworzenia filmów reklamowych i podcastów,
  • znajomość narzędzi / programów graficznych pozwalających na realizację zadań,
  • zdolność nieszablonowego myślenia, dynamika w działaniu i kreatywność,
  • skuteczność we współpracy z klientem wewnętrznym – Dział Handlowy,
  • lekkie pióro i umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • znajomość specyfiki branży gastronomicznej / przetwórczej będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • szansę wdrażania własnych pomysłów i samodzielnej realizacji wielu ciekawych zadań,
  • niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon.

Specjalista ds. zaopatrzenia (Chorzów)

Cel stanowiska: Bieżąca obsługa, kontrola i doskonalenie łańcucha dostaw w spółce
Termin zatrudnienia: Od zaraz
Komórka organizacyjna, dział: Dział zaopatrzenia i logistyki
Podległość służbowa, ilość osób w zespole, osoba przełożona: Kierownik działu logistyki
Miejsce świadczenia pracy: Stacjonarnie

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Samodzielna organizacja, obsługa oraz optymalizacja łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu, negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych, ocena alternatyw, kontrola terminowości i jakości dostaw;
  • Analiza rotacji towarów magazynowych, dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu);
  • Przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń;
  • Analiza krajowych i zagranicznych dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu;
  • Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych;
  • Poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą (poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki);
  • Planowanie wysyłek do odbiorców, kontrola wysyłek (awizowanie dostaw do klientów);

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie zawodowe (min. 1 rok) na analogicznym lub podobnym stanowisku z zakresem obowiązków pokrywającym się ze wskazanym zakresem obowiązków;
  • Wykształcenie wskazane, nie wymagane: ekonomiczne na poziomie średnim lub zawodowym;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
  • Znajomość obsługi komputera – MS Word, MS Excel, Outlook;
  • Systematyczność i obowiązkowość, umiejętności handlowe i negocjacyjne, samodyscyplina, orientacja na cel, umiejętności komunikacyjne.

OFERUJEMY:

  • Narzędzia pracy – komputer, telefon, backoffice.

Młodszy specjalista ds. analizy danych (Chorzów)

OBOWIĄZKI:

  • Wsparcie dla zarządu przy budowaniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań raportowania i analityki biznesowej;
  • Analiza danych pod kątem ich znaczenia biznesowego;
  • Analiza dużych zbiorów danych i dokumentowanie wyników;
  • Praca z danymi, prowadzanie analiz oraz tworzenie raportów i kokpitów zarządczych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych (m.in. Power BI, SQL Server);
  • Rozwijanie dostosowanych do potrzeb klienta wewnętrznego sposobów wizualizacji wyników analizy danych;

OCZEKUJEMY:

  • Wykształcenia wyższego lub status studenta ostatnich lat studiów – preferowane kierunki ścisłe, techniczne, informatyczne, metody ilościowe;
  • Umiejętności sprawnego wyszukiwania informacji;
  • Umiejętności operowania na liczbach i wyciągania logicznych wniosków;
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel;
  • Łatwości sporządzania podsumowań wyników testów, analiz;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Bardzo dużym atutem będzie znajomość dowolnego oprogramowania Business Intelligence i/lub programów ERP, CRM (znajomość Comarch XL będzie dodatkowym atutem);
  • Mile widziana będzie także podstawowa znajomość VBA;

OFERUJEMY:

  • Bardzo ciekawą, stabilną pracę, w oparciu o umowę o pracę, na pełny etat;
  • Możliwość rozwoju zawodowego – bardzo urozmaicona i odpowiedzialna praca;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
  • Dużą samodzielność w działaniu;

Elektryk - Automatyk (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • tworzenie schematów automatyki przemysłowej i budynkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wykonywanie układów elektrycznych automatyki przemysłowej i budynkowej (szafy sterownicze i układy elektryczne),
  • okresowa kontrola oraz inwentaryzacja obecnych instalacji budynkowych i automatyki przemysłowej,
  • diagnozowanie i usuwanie usterek maszyn i urządzeń przemysłowych oraz układów automatyki budynkowej.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w tworzeniu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,
  • doświadczenie w budowaniu schematów układów automatyki przemysłowej,
  • uprawnienia SEP eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci do 1kV,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • mile widziana znajomość SolidWorksElectrical,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki (technik elektryk, energetyk, mechatronik).

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Pracownik Gospodarczy (osoby z orzeczeniem, emeryci, renciści) (Chorzów)

Firma Weindich Sp. J. zatrudni osobę do pomocy przy produkcji kijów wędzarniczych oraz innych prac gospodarczych. Mile widziani Kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności, emeryci bądź renciści.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • cięcie materiału na kije wędzarnicze,
  • spawanie na automacie spawalniczym kijów wędzarniczych,
  • czyszczenie końcówek kijów wędzarniczych,
  • tłoczenie kijów wędzarniczych,
  • pakowanie kijów wędzarniczych,
  • prace pomocnicze przy produkcji,
  • prace gospodarcze.

WYMAGANIA:

  • chęci do pracy i zaangażowanie (zapewniamy przeszkolenie na stanowisku pracy),
  • sumienność,
  • terminowość, znajomość obsługi komputera,
  • mile widziana umiejętność obsługi komputera.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • przeszkolenie na stanowisku,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Referent ds. technicznych (Chorzów)

Cel stanowiska: Obsługa BOK działu serwis
Termin zatrudnienia: Od zaraz
Komórka organizacyjna, dział: Techniczny – Serwis
Podległość służbowa, ilość osób w zespole, osoba przełożona: Kierownik Serwisu
Miejsce świadczenia pracy: Stacjonarnie

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Obsługa klienta serwisowego;
  • Obsługa systemu informatycznego;
  • Wspomaganie pracy warsztatu;

WYMAGANIA:

  • Podstawowa wiedza techniczna z zakresu budowy i działania maszyn przetwórstwa spożywczego;
  • Wykształcenie średnie;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego, niemieckiego;
  • Znajomość obsługi komputera – Excel, Word, Systemy klasy ERP;
  • Sumienność, dobra organizacja czasu, odporność na stres, elastyczność.

OFERUJEMY:

  • Narzędzie pracy – komputer

Pracownik Magazynu (Chorzów)

Termin zatrudnienia: od zaraz
Komórka organizacyjna, dział: Magazyn
Miejsce świadczenia pracy: Chorzów – siedziba firmy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • przyjmowanie dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa materiałów,
  • rejestracja przepływów magazynowych w dedykowanym systemie,
  • kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami,
  • pakowanie oraz przygotowywanie towaru do wysyłki,
  • udział w inwentaryzacjach i inne prace magazynowe.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera,
  • dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość obsługi komputera,
  • zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • różnorodne, odpowiedzialne zadania,
  • przyjazną atmosferę.

Serwisant maszyn i urządzeń (Chorzów)

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie średnie techniczne (elektryk, mechanik, automatyk lub elektronik);
  • Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania schematów (warunek konieczny);
  • 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnej charakterystyce;
  • Uprawnienia SEP;
  • Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane);
  • Prawo jazdy kat. B(mile widziane);
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym (mile widziane);

OBOWIĄZKI:

  • Wykonywanie rutynowych czynności serwisowych (przeglądy, obsługa i naprawy);
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Analiza awarii i wprowadzanie ulepszeń;
  • Sporządzanie kosztorysów napraw przy wykorzystaniu dokumentacji technicznej;
  • Udział w okresowych przeglądach maszyn i urządzeń, ich konserwacja, modernizacja;
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej;
  • Kontakty z klientami w sprawach technicznych;
  • Analiza przyczyn występowania awarii i usterek oraz ich usuwanie;
  • Sugerowanie nowych, lepszych rozwiązań technicznych;

OFERUJEMY:

  • Stabilną pracę, w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji, w zgranym zespole fachowców;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Pracę w bardzo dobrych warunkach oraz niezbędne narzędzia pracy;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;

Ślusarz / spawacz (Chorzów)

Termin zatrudnienia: 12.2020 lub 01.2021
Komórka organizacyjna, dział: Techniczny /Produkcja
Podległość służbowa, ilość osób w zespole, osoba przełożona: Dyrektor Techniczny, Kierownik Rozwoju i Produkcji
Miejsce świadczenia pracy: Chorzów – siedziba firmy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • przygotowanie materiałów (cięcie, szlifowanie, ukosowanie, itp.),
  • obróbka plastyczna blach i profili,
  • prace ślusarskie,
  • prace szlifierskie,
  • spawanie maszyn, urządzeń i konstrukcji z blach, profili i kształtowników,
  • prace spawalniczo – ślusarskie przy naprawach serwisowych i modernizacjach.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracach ślusarskich i obróbce plastycznej metali,
  • doświadczenie w spawaniu stali nierdzewnej metodą TIG (141) oraz MIG/MAG (131, 135),
  • umiejętność spawania elementów o grubościach 1 – 3mm (w szczególności blach),
  • mile widziana umiejętność spawania aluminium metodami TIG i MIG/MAG,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność dobierania parametrów procesu do wykonania zadania,
  • umiejętność trasowania i posługiwania się przyrządami pomiarowymi,
  • umiejętność pracy narzędziami ślusarskimi oraz elektronarzędziami.

OFERUJEMY:

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • wynagrodzenie proporcjonalne do umiejętności zawodowych,
  • dodatkowe szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji.

Inne - pozostałe stanowiska

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.

DOŁĄCZ DO NAS

 

Od początku swojego istnienia firma Weindich Sp. J. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.