AKTUALNE OFERTY PRACY (Sierpień 2021)

DZIAŁ HANDLOWY

Kierownik Działu Sprzedaży HoReCa (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej oraz marketingowej firmy w zakresie obsługi rynku HoReCa,
  • tworzenie budżetu przychodowo-kosztowego, odpowiedzialność za jego realizację,
  • realizacja celów sprzedażowych w zakresie sprzedaży profesjonalnego wyposażenia oraz usług dla branży gastronomii,
  • efektywne zarządzanie podległym zespołem,
  • aktywne rozwijanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami,
  • nadzór nad przygotowywaniem ofert i kontraktów handlowych,
  • analiza rynku, produktów i konkurencji,
  • zapewnienie spójnego i efektywnego systemu komunikacji wewnętrznej,
  • reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku.

OCZEKIWANIA:

  • bardzo dobra znajomość rynku HoReCa,
  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego w branży HoReCa,
  • doświadczenie w realizacji projektów związanych z kompleksowym projektowaniem, dostawą i montażem urządzeń gastronomicznych (o budżecie pow. 300 tys. zł),
  • dobra znajomość technologii produkcji i przygotowania żywności (restauracje),
  • wiedza z zakresu projektowania obiektów gastronomicznych (z uwzględnieniem systemu HACCP),
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym (określanie celów, delegowanie i realizacja zadań),
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • preferowane wykształcenie kierunkowe (gastronomiczne lub pokrewne),
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
  • pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer,
  • możliwość rozwoju osobistego.

Product Manager (technologie mikrofalowe) (Chorzów)

OBOWIĄZKI:

  • budowanie i rozwój kanału sprzedaży dla systemów podgrzewania, rozmrażania, pasteryzowania, smażenia mikrofalowego w przemyśle spożywczym (przetwórstwo mięsne i inne) na terenie Polski,
  • analiza potrzeb, doradztwo techniczne i wsparcie dla klienta w zakresie zastosowania przemysłowych urządzeń mikrofalowych dla przemysłu spożywczego,
  • odpowiedzialność za ustalenia z klientem; negocjacje umów, szkolenia, koordynacja dostawy, montażu, etc.
  • odpowiedzialność za ustalanie warunków handlowych i polityki sprzedażowej z producentem urządzeń,
  • wsparcie działu handlowego w projektach sprzedażowych opartych na maszynach rozmrażania mikrofalowego,
  • planowanie sprzedaży i analiza rynku,

WYMAGANIA:

  • znajomość rynku spożywczego, w szczególności przetwórstwa mięsnego,
  • znajomość technologii i urządzeń rozmrażania mikrofalowego dla przemysłu spożywczego – będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w zarządzaniu produktem w szczególności budowanie/rozwój kanału sprzedaży (wraz z budżetowaniem) oraz wspieranie działu handlowego w projektach handlowych obejmujących dany produkt,
  • doświadczenie w negocjacjach handlowych dotyczących procesu budowania kanału sprzedaży (umowy z pośrednikami handlowymi) jak również sprzedaży bezpośredniej B2B,
  • samodzielność w działaniu i nastawienie na realizację celu,
  • obsługa pakietu MS Office (w zakresie sporządzania raportów, ofert i prezentacji),
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2) – warunek konieczny,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.

OFERUJEMY:

  • samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
  • szkolenia produktowe oraz ścisłą współpracę z producentem.

Doradca Handlowy ds. higieny (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w branżach wymagających utrzymania odpowiednich warunków higieny i czystości (np. zakłady przetwórstwa spożywczego, sklepy z żywnością, placówki medyczne, etc.),
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie asortymentu firm, m.in.:Vikan, Sterillair, Kohlhoff, Ecolab, drobnego sprzęt oraz odzieży roboczej,
  • specjalistyczne doradztwo w zakresie standardów i wymogów dot. standardów i utrzymania higieny – dobór odpowiednich urządzeń i asortymentu z oferty firmy,
  • ofertowanie, nadzorowanie procesu rejestracji i realizacji, weryfikacja dostępności towaru, monitoring realizacji dostaw,
  • rozwój rynku dla produktów z sektora higieny,
  • utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych z aktualnymi Klientami firmy,
  • bieżąca analiza bazy klientów, rynku i konkurencji,
  • realizacja ustalonych zadań handlowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość zagadnień z zakresu standardów higieny, utrzymania czystości,
  • doświadczenie na stanowisku handlowym, poparte wymiernymi efektami,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane kierunki: BHP, Biologia lub pokrewne,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy uzależniony od uzyskiwanych wyników,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość realizowania zadań w obrębie różnych branż.

Doradca Technologiczno-Handlowy ds. Przemysłu Spożywczego (Chorzów / cała Polska)

Termin zatrudnienia: od zaraz
Komórka organizacyjna, dział: Handlowy
Podległość służbowa, ilość osób w zespole, osoba przełożona: Dyrektor ds. Handlowych
Miejsce świadczenia pracy: określony region Polski

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
  • budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • wsparcie technologiczne klientów w realizacji i optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo technologiczne i handlowe,
  • prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja produktów i usług,
  • samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu spożywczego,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku: Technolog, Kierownik zmiany, Brygadzista, Lider w branży przetwórstwa spożywczego (zakłady przetwórstwa rybnego i mięsnego, mleczarnie, piekarnie, cukrownie, wytwórnie soków i przetwórstwo warzywniczo-owocowe, zakłady cukiernicze),
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność rozpoznawania potrzeb Klienta oraz znajomość produktów i ich zastosowań w branży,
  • chęć aktywnego działania,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę – umowa o pracę,
  • jasny i czytelny – motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
  • narzędzia pracy: telefon, samochód, komputer.

Projektant Technologii Gastronomicznych (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • tworzenie projektów funkcjonalno-użytkowych lokali gastronomicznych,
  • przygotowywanie wizualizacji 3D,
  • inwentaryzacja obiektu pod kątem gastronomii,
  • ustalenie wytycznych dla branży elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej oraz budowlanej,
  • konsultacje z podmiotami trzecimi (Sanepid, architekci),
  • sporządzanie opisów technologii dla danego obiektu wraz z kartami katalogowymi urządzeń,
  • kosztorysowanie projektów,
  • nadzór nad realizacją założeń budżetowych prowadzonych projektów,
  • koordynowanie pracy przy realizacji projektu.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie projektowe w obiektach gastronomicznych – min. 2 lata,
  • znajomość wymogów Sanepid w zakresie gastronomii,
  • znajomość przepisów technicznych, systemu HACCP,
  • bardzo dobra obsługa komputera w tym doświadczenie w projektowaniu w AutoCAD (znajomość innych programów będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętność koordynowania pracy w trakcie realizacji projektu,
  • prawo jazdy kat.B.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź na zasadach B2B,
  • atrakcyjny system wynagradzania – podstawa oraz premia,
  • możliwość realizacji nietuzinkowych projektów, a tym samym możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia w zakresie technologii gastronomicznych
  • niezbędne narzędzia pracy.

Specjalista ds. e-commerce (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • tworzenie i realizacja strategii rozwoju internetowej platformy sprzedażowej (sklep internetowy),
  • realizacja samodzielnych działań opartych na: content marketing, SEO, SEM,
  • planowanie i realizacja kampanii PPC (Google Ads, FB Ads.),
  • monitoring oraz analiza/optymalizacja podejmowanych działań/kampanii PPC, SEM, SEO,
  • realizacja i nadzór nad procesem sprzedaży online, rozwój oferty produktowej sklepu,
  • dbałość o prawidłowe działanie platformy sklepu oraz proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia jego funkcjonowania i efektywności,
  • prowadzenie sprzedaży na portalach aukcyjnych Allegro, OLX,
  • monitoring konkurencji i stała analiza sytuacji na rynku,
  • analiza działania z uwzględnieniem statystyk Google Analytics, korygowanie działań platformy na podstawie analizy danych,
  • nadzór nad kosztami oraz budżetem reklamowym, optymalizacja zarządzania budżetem reklamowym.

OCZEKIWANIA:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze/rozwijaniu internetowych platform sprzedaży,
  • umiejętność analizy i interpretacji danych pod kątem narzędzia Google Analytics,
  • planowanie i realizacja działań na podstawie danych analitycznych,
  • realizacja samodzielnych projektów w obszarach: content marketing, SEO, SEM, PPC,
  • biegła znajomość zagadnień z obszaru marketingu online (Google Ads, Linked In Ads, Facebook Ads, remarketing) oraz analityki internetowej,
  • znajomość narzędzi Google Tag Manager ( jak również Google Analytics, Keywordplanner, Google SearchConsole, Menedżer reklam Facebook),
  • dobra znajomość obowiązujących trendów marketingu internetowego, sprzedaży internetowej,
  • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów w szczególności w odniesieniu do zasad pozycjonowania i zwiększania efektywności stron www,
  • doświadczenie w realizacji internetowych kampanii marketingowych,
  • znajomość branży wyposażenia zakładów spożywczych i gastronomii będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
  • pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • możliwość rozwoju osobistego.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • kompleksowa obsługa sklepu internetowego, w szczególności:
    • obsługa zamówień,
    • obsługa płatności,
    • obsługa zwrotów i reklamacji,
  • realizacja i nadzór nad procesem sprzedaży online,
  • rozwój oferty produktowej sklepu,
  • dbałość o prawidłowe działanie platformy sklepu oraz proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia jego funkcjonowania,
  • prowadzenie sprzedaży na portalach aukcyjnych Allegro, Olx,
  • tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej z uwzględnieniem akcji promocyjnych,
  • monitoring konkurencji i stała analiza sytuacji na rynku.

OCZEKIWANIA:

  • min. roczne doświadczenie w prowadzeniu oraz rozwijaniu internetowego kanału sprzedaży,
  • dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu, orientacja na cel,
  • znajomość branży wyposażenia zakładów spożywczych i gastronomii będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
  • pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • możliwość rozwoju osobistego.

Lider Zespołu ds. Obsługi Klienta (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży (maszyny i urządzenia oraz inny asortyment dla branży gastronomicznej),
  • planowanie i organizowanie pracy zespołu,
  • odpowiedzialność za realizację procesu sprzedaży oraz zapewnienie standardów pracy sklepu i obsługi Klienta,
  • sporządzanie ofert dla Klientów, tworzenie zleceń sprzedaży,
  • praca z asortymentem: zatowarowanie, dbałość o ekspozycję i porządek w sklepie,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • praca w systemie ERP,
  • sporządzanie zestawień, raportów, analiz.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w branży handlowej (mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta na sali sprzedaży),
  • znajomość asortymentu dla branży gastronomicznej / HoReCa będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w organizacji pracy zespołu,
  • znajomość obsługi komputera: MS Office, systemy klasy ERP,
  • samodzielność i proaktywność w działaniu,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku,
  • warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności (wynagrodzenie podstawowe + premia),
  • przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów,
  • niezbędne narzędzia pracy.

MARKETING

Specjalista ds. Marketingu (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • prowadzenie działań marketingowych budujących markę firmy oraz wspierających pracę Działu Handlowego,
  • obsługa profilów społecznościowych firmy: Facebook, YouTube, LinkedIn,
  • tworzenie filmów reklamowych i podcastów,
  • zarządzanie platformami mediów społecznościowych,
  • monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań.

WYMAGANIA:

  • minimum 2-letnie, praktycznedoświadczenie w przygotowywaniu strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych tj.: Facebook, LinkedIn,
  • umiejętność tworzenia filmów reklamowych i podcastów,
  • znajomość narzędzi / programów graficznych pozwalających na realizację zadań,
  • zdolność nieszablonowego myślenia, dynamika w działaniu i kreatywność,
  • skuteczność we współpracy z klientem wewnętrznym – Dział Handlowy,
  • lekkie pióro i umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • znajomość specyfiki branży gastronomicznej / przetwórczej będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • szansę wdrażania własnych pomysłów i samodzielnej realizacji wielu ciekawych zadań,
  • niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon.

DZIAŁ LOGISTYKI

Specjalista ds. zaopatrzenia (Chorzów)

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • optymalizacja łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu, negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych, ocena alternatyw, kontrola terminowości i jakości dostaw,
  • analiza rotacji towarów magazynowych, utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży,
  • analiza krajowych i zagranicznych dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu,
  • negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami,
  • poszukiwanie nowych/alternatywnych dostawców w kraju jak i za granicą (poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki,
  • planowanie i kontrola wysyłek do odbiorców,
  • wprowadzanie/generowanie w systemie dokumentów związanych z zamówieniami i dostawami, wprowadzanie i tworzenie indeksów towarowych,
  • porządkowanie/utrzymywanie określonego porządku w kartotece towarowej oraz dokumentacji zaopatrzeniowej,
  • sporządzanie zestawień, analiz na potrzeby spółki.

Wymagania:

  • minimum 2- letnie doświadczenie analogicznym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • mile widziana znajomość programu Comarch XL,
  • dobra obsługa komputera MS Office w szczególności MS Excel,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysokie zaangażowanie, koncentracja na zadaniach i realizowaniu celów, konsekwencja i zdecydowanie, umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • pracę w systemie poniedziałek – piątek w godz. 08.00-16.00.

Lider Magazynu (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • koordynowanie pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie procesem dostaw oraz kontrola ilościowa i jakościowa materiałów,
  • rejestracja przepływów magazynowych w dedykowanym systemie,
  • kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami,
  • pakowanie oraz przygotowywanie towaru do wysyłki,
  • udział w inwentaryzacjach i pozostałe prace magazynowe,
  • współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi,
  • optymalizacja procesów magazynowych.

WYMAGANIA:

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera / lidera / koordynatora,
  • dobra organizacja, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość obsługi komputera,
  • łatwość budowania relacji interpersonalnych,
  • zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • różnorodne, odpowiedzialne zadania,
  • przyjazną atmosferę.

Magazynier (Chorzów)

Do naszego Działu Magazynu poszukujemy pracownika na stanowisko Magazynier (oferta pracy skierowana jest również do osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności). Mile widziane są osoby z doświadczeniem w pracy na magazynie, znające podstawowe pojęcia i dokumenty magazynowe.

OBOWIĄZKI:

  • Kompletacja zamówień, przyjmowanie dostaw, przygotowywanie paczek;
  • Kontrola ilościowa i nadzór nad poprawnością dostarczanego i wydawanego towaru;
  • Przygotowywanie/weryfikacja i wprowadzanie dokumentów magazynowych;
  • Wprowadzanie dostaw do systemu;
  • Odpowiednie składowanie towarów zgodnie z zasadami ich przechowywania;
  • Kontrola stanu zapasów magazynowych;

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie min. roczne na podobnym stanowisku;
  • Znajomość tematyki, podstawowych pojęć i dokumentów magazynowych;
  • Doświadczenie w pracy z systemem WMS;
  • Umiejętność obsługi komputera (Office – outlook, excel, word) oraz ręcznego skanera;
  • Dobra organizacja pracy, systematyczność, skrupulatność, samodzielność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word);

OFERUJEMY:

  • Pracę w oparciu o umowę o pracę;
  • Stabilną pracę na pełny etat w godz. 8-16 lub 9-17;
  • Urozmaiconą, ciekawą pracę w stabilnej firmie o silnej pozycji na rynku;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;

Młodszy Specjalista ds. Analizy Danych (Chorzów)

ZAKRES ZADAŃ:

  • wsparcie Zarządu przy budowaniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań raportowania i analityki biznesowej,
  • analiza dużych zbiorów danych i dokumentowanie wyników,
  • opracowywanie cenników dla Działu Handlowego i Klientów,
  • weryfikacja i kontrola kosztów zakupu towarów,
  • praca z danymi, prowadzanie analiz oraz tworzenie raportów i kokpitów zarządczych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych (m.in. Power BI, SQL Server),
  • rozwijanie dostosowanych do potrzeb klienta wewnętrznego sposobów wizualizacji wyników analizy danych.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe lub status studenta ostatnich lat studiów – preferowane kierunki ścisłe, techniczne, informatyczne, metody ilościowe,
  • umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji,
  • umiejętność operowania na liczbach i wyciągania logicznych wniosków,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel,
  • łatwość sporządzania podsumowań wyników testów, analiz,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • atutem będzie znajomość dowolnego oprogramowania Business Intelligence i/lub programów ERP, CRM (w szczególności Comarch XL),
  • mile widziana podstawowa znajomość VBA.

OFERUJEMY:

  • ciekawą, stabilną pracę, w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy.

DZIAŁ PRODUKCJI I SERWISU

Konstruktor maszyn i urządzeń (Chorzów)

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie częścią Działu Produkcji, Badań i Rozwoju firmy Weindich. Odpowiedzialna będzie m.in. za tworzenie dedykowanych rozwiązań, które usprawniają procesy oraz podnoszą wydajność i efektywność linii technologicznych w zakładach przetwórstwa mięsnego i spożywczego.

Zadania realizowane na stanowisku:

  • konstruowanie maszyn i urządzeń do przemysłu mięsnego i gastronomii,
  • konstruowanie linii technologicznych oraz konstrukcji pomocniczych,
  • wprowadzanie zmian w istniejących projektach, maszynach i urządzeniach,
  • sporządzanie dokumentacji i specyfikacji projektów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
  • stała współpraca z klientami/odbiorcami produktów polegająca na wspólnym poszukiwaniu efektywnych rozwiązań oraz analizowaniu końcowego produktu,
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie,
  • podejmowanie działań mających na celu obniżanie kosztów oraz ciągłą poprawę jakości produktów oferowanych przez Spółkę.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowana budowa maszyn lub pokrewne),
  • min. 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość Solid Works, MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej,
  • samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy,
  • gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji, kreatywność.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie o gruntowanej pozycji na rynku (umowa o pracę / pełny etat),
  • możliwość realizowania atrakcyjnych projektów w Dziale Badawczo – Rozwojowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży,
  • konkurencyjne wynagrodzenie.

Elektryk - Automatyk (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • tworzenie schematów automatyki przemysłowej i budynkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wykonywanie układów elektrycznych automatyki przemysłowej i budynkowej (szafy sterownicze i układy elektryczne),
  • okresowa kontrola oraz inwentaryzacja obecnych instalacji budynkowych i automatyki przemysłowej,
  • diagnozowanie i usuwanie usterek maszyn i urządzeń przemysłowych oraz układów automatyki budynkowej.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w tworzeniu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,
  • doświadczenie w budowaniu schematów układów automatyki przemysłowej,
  • uprawnienia SEP eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci do 1kV,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • mile widziana znajomość SolidWorksElectrical,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki (technik elektryk, energetyk, mechatronik).

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Ślusarz / spawacz (Chorzów)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • przygotowanie materiałów (cięcie, szlifowanie, ukosowanie, itp.),
  • obróbka plastyczna blach i profili,
  • prace ślusarskie,
  • prace szlifierskie,
  • spawanie maszyn, urządzeń i konstrukcji z blach, profili i kształtowników,
  • prace spawalniczo – ślusarskie przy naprawach serwisowych i modernizacjach.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracach ślusarskich i obróbce plastycznej metali,
  • doświadczenie w spawaniu stali nierdzewnej metodą TIG (141) oraz MIG/MAG (131, 135),
  • umiejętność spawania elementów o grubościach 1 – 3mm (w szczególności blach),
  • mile widziana umiejętność spawania aluminium metodami TIG i MIG/MAG,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność dobierania parametrów procesu do wykonania zadania,
  • umiejętność trasowania i posługiwania się przyrządami pomiarowymi,
  • umiejętność pracy narzędziami ślusarskimi oraz elektronarzędziami.

OFERUJEMY:

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • wynagrodzenie proporcjonalne do umiejętności zawodowych,
  • dodatkowe szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji.

Serwisant urządzeń chłodniczych (Chorzów)

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • realizacja napraw, konserwacji oraz przeglądów urządzeń chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii typu: lady, szafy, komory chłodnicze imroźnicze, kostkarki i wytwornice lodu itp.,
  • doradztwo techniczne,
  • montaż oraz uruchomienia systemów i urządzeń,
  • prowadzenie ewidencji gazów chłodniczych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia elektryczne G1 – SEP do 1,0 kV, energetyczne G2, lutowacza wykonującego lutowanie twarde, napełniania przenośnych zbiorników ciśnieniowych,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, chłodnik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Serwisant urządzeń przemysłowych dla branży spożywczej i gastronomii (Chorzów)

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • diagnozowanie oraz realizacja napraw urządzeń przemysłowych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • dokonywanie konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
  • doradztwo techniczne,
  • instalowanie oraz programowanie systemów i urządzeń,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych oraz systemów automatyki przemysłowej stosowanych w przemyśle spożywczym
    i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia SEP – eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci do 1,0 kV,
  • mile widziana umiejętność programowania sterowników PLC,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, energetyk, mechatronik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

ADMINISTRACJA I INNE

Pracownik budowlany (Chorzów)

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • prace tynkarskie, murarskie, glazurnicze,
  • wykonywanie robót malarskich,
  • montaż suchej zabudowy,
  • inne prace wykończeniowe.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość prac ogólnobudowlanych oraz umiejętność stosowania narzędzi,
  • sumienność, samodzielność, zaangażowanie i chęci do pracy,
  • poczucie odpowiedzialności za powierzone mienie – narzędzia, materiały.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

Inne - pozostałe stanowiska

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.

DOŁĄCZ DO NAS

 

Od początku swojego istnienia firma Weindich Sp. J. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.