AKTUALNE OFERTY PRACY ( 2024)

DZIAŁ HANDLOWY

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • bieżąca koordynacja oraz rozbudowa kanału dystrybucji hurtowej dlaprzemysłu spożywczego oraz branży gastronomicznej,
  • pozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi,
  • wsparcie dystrybutorów w realizacji procesów sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacja produktów u klienta końcowego,
  • budowanie strategii rozwoju rynku i grup produktowych jak również, ustalaniei wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
  • współtworzenie z zarządem spółki celów sprzedażowych dla kanału dystrybucyjnego,
  • przygotowanie budżetu i realizacja budżetu przychodowo-kosztowego,
  • sporządzanie planów marketingowych i ich realizacja.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w zakresie budowania kanału dystrybucji hurtowej (ustalanie warunków handlowych, logistycznych oraz aktywności promocyjnych),
  • mile widziana znajomość technologii związanych z przetwórstwem spożywczym lub/i gastronomią,
  • doświadczenie z zakresu wprowadzania produktów na rynek i/lub zwiększania udziału przedsiębiorstwa w rynku,
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej związanej z rozwojemrynku i grup produktowych,
  • umiejętność planowania i realizacji działań operacyjnych wynikających z przyjętej strategii,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wnioskowania na podstawie zgromadzonych danych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
  • niezbędna wiedza techniczna z zakresu budowy i działania maszyn przemysłowych oraz całych linii technologicznych,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z kontrahentami,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • realizację zadań w ustalonym rejonie,
  • motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
  • analiza potrzeb obecnych i potencjalnych klientów spółki w zakresie zastosowania maszyn i technologii,
  • budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • analiza rynku dotycząca trendów i potencjału sprzedaży maszyn i urządzeń dla branży przetwórstwa mięsnego,
  • budowanie strategii rozwoju rynku i produktów jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
  • wsparcie technologiczne klientów w realizacji i optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość specyfiki funkcjonowania sektora przemysłu spożywczego,
  • doświadczenie w pracy w branży przetwórstwa spożywczego (zakłady przetwórstwa mięsnego i rybnego, mleczarnie,
  • piekarnie, cukrownie, wytwórnie soków, przetwórstwo warzywno-owocowe, zakłady cukiernicze),
  • samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • chęć aktywnego działania,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka,
  • znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • realizację zadań w ustalonym rejonie,
  • motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • współtworzenie z zarządem spółki celów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych) dla maszyn i urządzeńmarki TREIF (kostkownice, krajalnice, kotleciarki),
  • analiza rynku dotycząca potencjału sprzedaży maszyn i urządzeń dla branży przetwórstwa spożywczego,
  • analiza potrzeb obecnych i potencjalnych klientów spółki w zakresie zastosowania maszyn i technologii przetwórstwa spożywczego,
  • budowanie strategii rozwoju rynku i produktu dla ww. urządzeń jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
  • tworzenie usług komplementarnych dla wdrożonych i oferowanych linii technologicznych,
  • przygotowanie i realizacja budżetu przychodowo-kosztowego,
  • ustalanie polityki cenowej,
  • sporządzanie planów marketingowych i ich realizacja.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek i/lub zwiększania udziału przedsiębiorstwa w rynku polskim,
  • znajomość technologii związanych z przetwórstwem spożywczym,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • tworzenie i realizacja strategii marketingowej w szczególności związanej z rozwojem produktu i rozwojem rynku,
  • planowanie i realizacja działań operacyjnych wynikających z przyjętej strategii,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.

OFERUJEMY:

  • samodzielne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjny, motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja od sprzedaży),
  • szkolenia produktowe oraz ścisłą współpracę z producentem,
  • niezbędne narzędzia pracy.

W związku z rozwojem obszaru doradczo handlowego w spółce poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy (umowa o pracę) bądź współpracą (B2B) w zakresie rozwoju technologii i wsparcia merytorycznego naszych Klientów zlokalizowanych na terenie całego kraju.

ZAKRES ZADAŃ PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI:

  • udział w budowaniu działu spółki specjalizującego się w procesach ubojowych i rozbiorowych,
  • przygotowanie oferty oraz kształtowanie kompetencji umożliwiających kompleksową obsługę handlową i serwisową zakładów ubojowych,
  • doradztwo w zakresie optymalizacji i ulepszania linii ubojowych,
  • specjalistyczne wsparcie działu handlowego w realizacji projektów z zakresu sprzedaży urządzeń ubojowych,
  • wsparcie merytoryczne przy budowie nowych urządzeń i technologii stosowanych w procesie uboju zwierząt rzeźnych,
  • prowadzenie pokazów i testów urządzeń ubojowych.

OCZEKIWANIA:

  • specjalistyczna wiedza – rozumienie i znajomość procesów uboju zwierząt rzeźnych,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w zakładzie ubojowym,
  • znajomość urządzeń i technologii wykorzystywanych w procesie uboju,
  • świadomość znaczenia norm i przepisów dotyczących dobrostanu zwierząt oraz gotowość do ich respektowania,
  • prawo jazdy kat. Bi gotowość do odbywania wizyt u klientów.

OFERUJEMY:

  • możliwość rozwoju zawodowego we wskazanym obszarze,
  • wdrożenie oraz system szkoleń,
  • miejsce pracy (region) – do uzgodnienia z Dyrektorem Handlowy w zależności od miejsca zamieszkania,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub współpracę B2B,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze + wynagrodzenie prowizyjne),
  • nastawienie na długofalową współpracę,
  • narzędzia: samochód, komputer, telefon.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów i usług,
  • analiza potrzeb obecnych i potencjalnych klientów spółki w zakresie zastosowania wyposażenia gastronomicznego,
  • budowanie relacji handlowych w grupie dotychczasowych klientów jak również, aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,
  • analiza rynku dotycząca trendów i potencjału sprzedaży wyposażenia dla gastronomii,
  • budowanie strategii rozwoju rynku i produktów jak również, ustalanie i wdrażanie niezbędnych działań operacyjnych,
  • wsparcie techniczne klientów w doborze maszyn i urządzeń,
  • ścisła współpraca z Projektantką wnętrz gastronomicznych w celu optymalizacji doboru rozwiązań dla klienta,
  • samodzielne prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych.

WYMAGANIA:

  • znajomość specyfiki funkcjonowania branży gastronomicznej,
  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży maszyn i urządzeń dla gastronomii,
  • udział w realizacji projektów wyposażania wnętrz gastronomicznych,
  • zorientowanie na realizację celów,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność i sumienność w realizacji zadań,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • mile widziane wykształcenie gastronomiczne lub pokrewne,
  • prawo jazdy kategorii B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • realizację zadań w ustalonym rejonie,
  • motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa oraz premia),
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

DZIAŁ E-COMMERCE

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • współtworzenie i edycja kart produktowych w sklepach internetowych na platformie PrestaShop i Selly (wprowadzanie nowych produktów do sklepu, edycja istniejących opisów, aktualizacją zdjęć, uzupełnianie komplementarne oferty, tworzenie promocji cenowych i rabatów dla segmentu B2B),
  • uzupełnianie parametrów SEO do kategorii produktowych i artykułów blogowych,
  • pisanie i redagowanie artykułów blogowych,
  • wsparcie przy tworzeniu grafik (obsługa programu Adobe Photoshop),
  • rozbudowywanie kategorii produktowych oraz ułatwianie wyszukiwania towarów proponowanych,
  • organizacja i analiza promowania produktów poprzez Allegro,
  • współpraca z działem serwisu pod względem aktualizacji oferty części zamiennych w sklepie internetowym,
  • przygotowywanie stron informacyjnych w sklepach internetowych i nadzór nad prezentacją marek,
  • wsparcie przy bieżących działaniach operacyjnych w dziale eCommerce,
  • tworzenie treści w oparciu o sztuczną inteligencję.

WYMAGANIA:

  • znajomość programu Microsoft Excel – analiza danych, porównanie arkuszy,
  • znajomość programu Adobe Photoshop – edycja zdjęć produktowych, bannerów, grafik,
  • język angielski lub niemiecki na poziomie średniozaawansowanym,
  • doświadczenie w sprzedaży internetowej lub obsłudze klienta B2B,
  • doświadczenie w obsłudze paneli CMS sklepów internetowych,
  • znajomość podstaw języka HTML i CSS,
  • wykształcenie średnie/wyższe.

Mile widziane:

  • znajomość programu kasowo-magazynowego Comarch XL lub Comarch Optima,
  • znajomość CMS Prestashop i Selly,
  • umiejętność robienia zdjęć produktowych,
  • znajomość obsługi WordPress.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pracę stacjonarną w godzinach 08.00 – 16.00,
  • szkolenie z zakresu obsługi programu Comarch XL,
  • szkolenie z systemu CMS PrestaShop,
  • szkolenie z obsługi programu Adobe Photoshop.

DZIAŁ MARKETINGU

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • opracowanie i realizacja strategii obecności marki w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik-Tok,
  • planowanie harmonogramu publikacji oraz dbanie o jego regularną realizację,
  • planowanie i realizacja płatnych kampanii reklamowych,
  • przygotowywanieangażujących treści marketingowych i handlowych–posty, wpisy blogowe, video,
  • administrowanie treściami w mediach społecznościowych oraz zarządzanie społecznością online,
  • monitorowanie trendów i analiza danych dotycząca zaangażowania uczestników,
  • optymalizacja działań,
  • raportowanie wyników, udział w tworzeniu rekomendacji dalszych aktywności w ramach oferty.

WYMAGANIA:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych dla zakładów produkcyjnych, firm technologicznych lub/i przemysłowych,
  • doświadczenie w realizowaniu kampanii w mediach społecznościowych o charakterze sprzedażowym,
  • umiejętność dotarcia zarówno doklienta biznesowego (B2B) jak i klienta indywidualnego (B2C),
  • doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w portalach takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i Tik-Tok,
  • doskonała znajomość zasad pisowni języka polskiego,
  • znajomość narzędzi umożliwiających realizowanie bieżących zadań,
  • umiejętność analizy danych i wnioskowania,
  • znajomość trendów obowiązujących w mediach społecznościowych i umiejętność wykorzystywania ich w bieżącej pracy,
  • pomysłowość, samodzielność, proaktywność w działaniu,
  • odpowiedzialność za powierzone zadania, dbanie o detale i skuteczne rozwiązywanie problemów,
  • dobra organizacja pracy i terminowość,
  • umiejętność szybkiego i elastycznegoreagowania na zmieniające się warunki i wyzwania,
  • zainteresowanie obszarem technologii dla gastronomii lub/i przemysłu spożywczego będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • pracę na samodzielnym stanowisku,
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pracę stacjonarną w godzinach 08.00 – 16.00,
  • możliwość rozwoju zawodowegow branży technologii spożywczych i gastronomicznych.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • wspieranie zespołu marketingowego oraz e-commerce w bieżących zadaniach:
    • tworzenie treści marketingowych oraz opisów produktów,
    • przygotowywanie grafik do druku,
    • redagowanie broszur, katalogów, ulotek we współpracy z działem handlowym,
    • współudział w organizowaniu eventów i targów,
    • wsparcie przy organizacji sesji zdjęciowych,
    • organizowanie materiałów promocyjnych,
  • monitorowanie trendów i analiza podejmowanych działań.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe zdobyte na kierunkach: Marketing, E-marketing, Marketing i sprzedaż, Marketing i komunikacja rynkowa bądź nauka na ostatnim roku studiów,
  • zaangażowanie i chęć rozwoju w obszarze marketingu,
  • mile widziana podstawowa znajomość programów graficznych(Photoshop, Ilustrator lub innych) oraz narzędzijak np.: WordPress, Google Ads, Meta Ads, HTML,SEO,
  • proaktywność w działaniu,
  • odpowiedzialność za powierzone zadania, dbanie o detale,
  • dobra organizacja pracy i terminowość,
  • umiejętność szybkiego i elastycznegoreagowania na zmieniające się warunki i wyzwania,
  • zainteresowanie obszarem technologii dla gastronomii lub/i przemysłu spożywczego będzie dodatkowym atutem,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na pełny etat w ramach umowy o pracę bądź umowę zlecenie w przypadku osoby uczącej się (elastyczne godziny pracy dostosowane do planu zajęć),
  • możliwość rozwoju zawodowegow obszarze marketingu w firmie oferującej technologie spożywczych i gastronomiczne.

DZIAŁ LOGISTYKI

DZIAŁ BADAŃ I ROZWOJU

DZIAŁ PRODUKCJI I SERWISU

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • diagnozowanie oraz bieżące naprawy maszyn i urządzeń stosowanych w przemyśle spożywczym (w szczególności mięsnym)i gastronomii,
  • montowanie rozdzielnic i szaf sterowniczych,
  • instalacjakabli energetycznych i sterowniczych,
  • przeprowadzanie regularnych przeglądów i konserwacji maszyn i urządzeń,
  • współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • szkolenie personelu z obsługi oraz konserwacjizamontowanych maszyn i urządzeń.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie techniczne, preferowane kierunki: automatyka, elektrotechnika, mechatronika,
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w przemyśle spożywczym,
  • znajomość sterowników PLC (Siemens, Mitsubishi itp.),
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnieniaSEP co najmniej do 1kV – elektromonter,
  • zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • szkolenia oraz wsparcie techniczne,
  • przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • diagnozowanie oraz realizacja napraw urządzeń przemysłowych stosowanych w przemyśle spożywczym,
  • dokonywanie konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
  • doradztwo techniczne,
  • instalowanie oraz programowanie systemów i urządzeń,
  • prowadzeniedokumentacji technicznej,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i systemów automatyki,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • mile widziane wykształcenie w zakresie: technik elektryk, energetyk, mechatronik.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy.

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • realizacja napraw, konserwacji oraz przeglądów urządzeń chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii typu: lady, szafy, komory chłodnicze imroźnicze, kostkarki i wytwornice lodu itp.,
  • doradztwo techniczne,
  • montaż oraz uruchomienia systemów i urządzeń,
  • prowadzenie ewidencji gazów chłodniczych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w diagnozowaniu oraz naprawianiu urządzeń elektrycznych i chłodniczych stosowanych w przemyśle spożywczym i gastronomii,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych,
  • uprawnienia elektryczne G1 – SEP do 1,0 kV, energetyczne G2, lutowacza wykonującego lutowanie twarde, napełniania przenośnych zbiorników ciśnieniowych,
  • wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki: technik elektryk, chłodnik,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • język angielski w zakresie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej komponentów,
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • jednozmianowy tryb pracy,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze.

ADMINISTRACJA I INNE

ZAKRES OBOWIAZKÓW:

  • utrzymanie terenów zielonych (koszenie trawy, plewienie),
  • wykonywanie prac porządkowych w części produkcyjno – serwisowej budynku oraz na przylegającym terenie,
  • mycie maszyn i urządzeń przeznaczonych do naprawy,
  • wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych.

WYMAGANIA:

  • chęć do pracy, rzetelność,
  • umiejętność posługiwania się kosiarką, wiertarką itp.,
  • zamiłowanie do majsterkowania – mile widziane.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w okresie wakacyjnym tj.: czerwiec – wrzesień (długość okresu zatrudnia zależy od zainteresowanej osoby – może to być tylko miesiąc, dwa, trzy lub cztery miesiące),
  • dni / godziny pracy do ustalenia (standardowo pracujemy pn. – pt. od 08.00 – do 16.00),
  • niezbędne narzędzia,
  • środki ochrony osobistej oraz firmowe ubranie robocze,
  • forma zatrudnienia: umowa zlecenia.

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy, a chcesz dołączyć do naszego zespołu skorzystaj z formularza aplikacyjnego.

DOŁĄCZ DO NAS

Od początku swojego istnienia firma Weindich sp. z o.o. buduje swój kapitał w oparciu o profesjonalistów i ludzi, dla których praca staje się pasją. To dzięki ich poświęceniu i zaangażowaniu osiągamy sukcesy. Staramy się możliwie najlepiej wykorzystać zdolności i umiejętności wszystkich zatrudnionych, gwarantując stabilność kadr oraz zapewniając bezpieczeństwo zatrudnienia w długim okresie czasu. Stanowi to o naszej sile i pozwala budować współpracę z kontrahentami, co motywuje nas do znajdowania innowacyjnych i niekonwencjonalnych rozwiązań.

Trudne wyzwania powodują, że każdy z nas uznaje siebie za indywidualnie odpowiedzialnego za swoje obowiązki i wyniki pracy. Wspólnie działamy, by jako firma, z kapitałem w 100% polskim, wygrywać na rynku lokalnym, krajowym, a także międzynarodowym. Odpowiedzialność ta wymaga ciągłego rozwoju kompetencji pracowników, a także przekazywania uprawnień do podejmowania decyzji. Doceniamy wkład każdego pracownika – jesteśmy dumni z ich entuzjazmu i zaangażowania – a każde ponadprzeciętne osiągnięcia chętnie celebrujemy. Wiara w kreatywność, przedsiębiorczość oraz lojalność naszych pracowników stanowi o naszej sile i jakości. Postępując zgodnie z najważniejszymi wartościami – rodzina, odpowiedzialność, szacunek, lojalność, wiarygodność – realizujemy misję i konkretne cele biznesowe. Kierowanie się tymi wartościami pozwala nam być w branżowej czołówce najlepszej jakości i kreować społeczną odpowiedzialność biznesu.

Uważasz, że powyższa postawa w pracy oraz wartości, którymi się kierujemy są pokrewne z Twoimi, a także chciałbyś razem z nami, wspólnie realizować założone cele, czekamy na twoją aplikację.